HTC Legend mail - Fejl tekst i mail-svar?
Fra : Jens

Dato : 15-07-10 10:01

Hej Ng,

Har netop fået en Legend, men irriteres over, at mail-applikationen tilføjer
forkert tekst i emnefeltet, når jeg svarer på indkommen mail.

Hvis jeg sætter telefonen op til at snakke Engelsk, så står der korrekt:

Re: Oprindeligt emne

men når jeg vælger Dansk sprog, så skriver den i stedet:

Indtast Bcc Oprindeligt emne

Det er jo lidt noget vrøvl, at sende ud i cyberspace...

* Kan jeg på nogen måde ændre svarteksten? - ud over selvfølgelig at
redigere hver enkelt mail jeg sender.

Det ligner jo meget en sw-brøler fra leverandøren...

/Jens

Fra : Martin Nielsen

Dato : 15-07-10 19:45

hvis det er nogen trøst, så er du ikke den eneste med det problem

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-10 22:39

On 15/07/10 11.00, Jens wrote:
> [...]
> redigere hver enkelt mail jeg sender.
>
> Det ligner jo meget en sw-brøler fra leverandøren...

Så er det nok heller ikke den eneste sw-brøler fra HTC.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Jens

Dato : 16-07-10 07:26

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:4c3f7fee$0$36558$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Anders Sørensen
> Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.
> Det er ikke en fejl - det er en udokumenteret feature!

Nej, der findes næppe software på markedet, som ikke er fejlbehæftet i
større eller mindre omfang...

Det kunne tyde på, at jeg/vi bør kontakte HTC mhp. rettelse i en kommende
release - forhåbentlig til opdatering af eksisterende produkter.

/Jens

Fra : Jens

Dato : 16-07-10 14:46

"Jens" <news@schoenemann-paul.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kunne tyde på, at jeg/vi bør kontakte HTC mhp. rettelse i en kommende
> release - forhåbentlig til opdatering af eksisterende produkter.

Flg. kom prompte retur fra HTC support:

"Tak for din mail angående fejl i mail besvarelse. Vi er opmærksomme på
fejlen og der bliver arbejdet på at finde en løsning. Som du rigtigt skriver
så er fejlen der kun når telefonsproget er sat til dansk, så i kan evt bruge
engelsk sprog indtil fejlen bliver rettet."

Så vidt så godt! Så må vi se, om der også sker noget?!

/Jens