Familie politik i DF Danmark!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-10 16:56

(Familie politik i DF Danmark)

Har igen overvejet at stifte familie, enten det eller starte et harem!
Skal bare have resten af programmeringen væk,
jeg gider ikke om 5-6 år være en der står og synger klappe klappe kage,
mens mine børn bliver mishandlet på køkkengulvet foran mig

(hvilket er præcis det der kommer til at ske hvis jeg ikke får resten af programmeringen væk!
Enten Karsten Bjørnholt, Diskjockey Ævl eller hvem de nu har solgt bagdøren til mit hoved til, det bliver en eller anden DF abe!
eller måske en Muslim for at gøre mig til en DF vælger)

Bjørnholt lavede en der hed "skub ud"!
(samtidig med at han opdagede at jeg har været indkaldt til Livgarden men måtte lave det om til
Gardehusar regimentet 5.opklaring, han rendte med indkladelses ordren til livgarden, fordi jeg havde den liggende i en mappe!
Han har tænkt sig at få mig på en vanvids anstalt eller bruge den i retten, sådan at jeg fortæller om GHR! Og han sidder og vifter
med den,
og påstår at jeg er en sindsyg løgnhals med vrangforestillinger)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-10 17:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i1kmo6$jhh$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> med den,
> og påstår at jeg er en sindsyg løgnhals med vrangforestillinger)

Diskjockey Ævl og Bjørnholt går allerede og brokker sig over, at de ellers skulle have høstet hos Peter nu!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-10 17:29

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i1ko7h$qgv$1@news.eternal-september.org...

> Diskjockey Ævl og Bjørnholt går allerede og brokker sig over, at de ellers skulle have høstet hos Peter nu!
> [...]
Jeg ved deres sindsyge jeg ved alt hvad der foregår i deres små forkrøblede modbydelige hjerner!
Det var derfor jeg overlevede, dengang!

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvor Dj Ævl/Torben/Preben bor henne!

Er der nogen der ved hvad det koster at få en privat detektiv til, med en blodprøve, at undersøge alle DNA databaser,
efter afkom?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-07-10 01:15

Den 14-07-2010 17:56, Peter Nicolaysen skrev:

> Han har tænkt sig at få mig på en vanvids anstalt

> og påstår at jeg er en sindsyg løgnhals med vrangforestillinger)

altså hvor for han det fra ??? hvordan tror du han kommer på den ide -
selv efter det der med bag døren i dit hoved et blevet væk - det kan
være det er det ???