HP LaserJet 1012 Printer
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-07-10 19:46

og driver. Fruens printer er ikke i stand til at skrive klartekst ud.
Der kommer uendeligt mange sider ud med blot en eller to linier "kode"

Det er sket efter, at hun for flere måneder siden fik sig en ny MBP med
OS 10.6.x.. Printeren virkede fint i de første måneder, men ikke nu.

HP skriver på deres hjemmeside, at 10.6.x er "født" med alle drivere til
deres produkter. Men der er osse en henvisning til en download særligt
til 10.6.x. Den kan jeg ikke få til at hente noget som helst. Men det er
da osse lidt inkonsekvent, ikke?

Hvordan pokker kan jeg få tilføjet den printer? Jeg har da gjort det
før, men kan slet ikke finde ud af det nu. Har glemt hvordan.

Vil jo osse gerne teste hendes printer på min MB med 10.5.8 - for at
konstatere om det er et totalt nedbrud i printeren.

--
v.h. Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-07-10 20:13

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvordan pokker kan jeg få tilføjet den printer? Jeg har da gjort det
> før, men kan slet ikke finde ud af det nu. Har glemt hvordan.

System indstillinger -> Print & Fax

> Vil jo osse gerne teste hendes printer på min MB med 10.5.8 - for at
> konstatere om det er et totalt nedbrud i printeren.

hvorfor gør du så ikke det ?

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-07-10 20:24

Mich. Ottosen wrote:
> [...]
>
> Vil jo osse gerne teste hendes printer på min MB med 10.5.8 - for at
> konstatere om det er et totalt nedbrud i printeren.

Der kom en HP printeropdatering fra Apple i sidste uge, så det var måske
en idé at hente den og så prøve igen...

http://support.apple.com/kb/DL907

mvh. Erik Richard

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-07-10 20:44

cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) writes:

> [...]
>
> Det er sket efter, at hun for flere måneder siden fik sig en ny MBP med
> OS 10.6.x.. Printeren virkede fint i de første måneder, men ikke nu.

Mit bud er at driverten er blevet forvirret mht PCL og Postscript, og at
den sender noget som printeren ikke forstår.

Er det eventuelt muligt at bede driverten gå tilbage til
standardindstillinger eller fjerne den og lade OS X oprette den på ny?