De gør det igen...;-)
Fra : Morten Lind

Dato : 14-07-10 11:17

....kopier Appleplatformen

<http://www.computerworld.dk/art/100243?a=newsletter&i=3258&utm_source=c
omputerworldnewsletter&utm_medium=newsletter&utm_campaign=S%E5dan+skal+W
indows+Phone+f%E5+Microsoft+ind+i+kampen+%2F+Intel+pr%E6senterer+kanonre
gnskab+%2F+Gartner+nedjusterer+prognosen+for+it-forbruget+2010>

Ka´desværre ikke huske det smarte kortlinktrick

M.

Fra : Per Jensen

Dato : 14-07-10 12:06

On 14/07/10 12.17, Morten Lind wrote:
> ...kopier Appleplatformen

> Ka´desværre ikke huske det smarte kortlinktrick

Så er det godt, at vi kan

http://kortlink.dk/computerworld/7xum

// Per.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-07-10 12:20

Per Jensen <news@removethepigzapro.dk> wrote:

> Så er det godt, at vi kan
>
> http://kortlink.dk/computerworld/7xum

det er da ikke meget kortere end:

http://www.computerworld.dk/art/100243

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 14-07-10 13:58

Per Jensen <news@removethepigzapro.dk> wrote:

> Så er det godt, at vi kan
>
> http://kortlink.dk/computerworld/7xum
>
> // Per.

Tak

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-07-10 12:23

> [...]
> gnskab+%2F+Gartner+nedjusterer+prognosen+for+it-forbruget+2010>
>
> Ka´desværre ikke huske det smarte kortlinktrick

Jeg synes faktisk det er forfriskende at Microsoft tør gå i en markant
anden retning mht. UI i forhold til f.eks. Android (som har ladt sig
meget inspirere af Apple)

Om det er noget der kan redde deres "mobile" forretning er en anden
historie ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 14-07-10 13:59

> [...]
> meget inspirere af Apple)

> Om det er noget der kan redde deres "mobile" forretning er en anden

Enig

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-07-10 18:57

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Enig

Jeg finder formuleringen "Telefonen vil nemlig smelte sammen..."
interessant. Gad vide hvor længe den mon holder inden...

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 14-07-10 18:55

> [...]

> indows+Phone+f%E5+Microsoft+ind+i+kampen+%2F+Intel+pr%E6senterer+kanonre
> gnskab+%2F+Gartner+nedjusterer+prognosen+for+it-forbruget+2010>

Nå, bum bum, gad vide om det er Windows Phone, Intels kanonregnskab
eller Garnters nedjusterede prognoser du tænker på. Det er nok phonen.

Det går ligesom med Zune :)

> Ka´desværre ikke huske det smarte kortlinktrick

Har du prøvet at ploppe "kortlink.dk" ind i din bruser?