att : Peter Nicolaysen
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-07-10 19:30

Jeg faldt over en debat i da om dine talrige indlæg i nærværende
nyhedes gruppe ...

ud over at skribenterne i almindelighed - mener dine talrige post er
en belastning - så er den alminidelige opfatelse

1.) at du er sindssyg - mener du selv du er det ?

2.) at dine indlæg skulle fungere som en blog hvor du sener kan læse
hvad du har fået skrevet på google news - forholder det sig sådan ?
Hvis :
(hvorfor så ikke bruge d.s.ot måske snak.snik test eller mudderet ? )
sende dem til en gmail

3.) gør fundatsen som den her er formuleret noget indtryg på dig ?
http://www.usenet.dk/fundats/dk.helbred.txt

4.) du skulle angiveligt ikke være interesseret i at debatere de ting
du skriver - hvorfor så ikke bare dumpe dem i de forslåede grupper

5.) begriber du eller begriber du ikke at et debat forums formål (med
mindre det er test) at man debatere de ting der bliver skrevet i
mellem skribenterne ?

sidst men ikke mindst er du beslægtiget med -eller et resultat at
Bo Warming hjælp til barnløses ?

jeg vil til slut på det varmeste anbefale dig at skrive dine indlæg
i dk.snak.mudderkastning hvor de i forhold til alle andre steder vil
bringe glæde og adspredelse ...

hvis dine evner ikke rækker til at besvare nærværende så kan du bare
skrive om jeg er dårlig til at stave - for det er jeg og oe er udgået
og jeg kan ikke finde ud af at sætte thunder... op til news dvs. o
stave kontrol - og det er mildest talt noget lort - men folk der ikke
har evnet at agumentere har de sidste 16 år har altid kunnet finde af
at pointere netop dette så i mangel af bedre er det en mulighed

Venligst
BMM

Fra : S. Kann

Dato : 13-07-10 13:41

On 13 Jul., 20:30, Bo M Mogensen <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
> har evnet at agumentere har de sidste 16 år har  altid kunnet finde af
> at pointere netop dette så i mangel af bedre er det en mulighed

Jeg er meget enig, BMM. problemet er, at Peter Nicolaysen er langt,
langt udenfor pædagogisk rækkevidde. Jeg kan desværre ikke spærre hans
vrøvl, fordi min Firefox ikke anviser en mulighed. Ærgerligt, fordi
før hans SPAM-ævlerier var der mange, gode indlæg.
Stefan K

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-07-10 22:48

On Tue, 13 Jul 2010 12:41:27 -0700 (PDT), "S. Kann"
<kann.horsholm@gmail.com> wrote:

>Jeg er meget enig, BMM. problemet er, at Peter Nicolaysen er langt,
>langt udenfor pædagogisk rækkevidde.

Ha ha Tjaa men det er jo også lidt sjovt med folk der er sådan hele og
aldeles bindegale - jeg lidt selv periodisk af noget svært depresivt
hvor jeg så bliver indlagt et stykke tid på psyk imens vi eller lægen
og jeg finder en en medicinsk ordning - der for det til at fungere
igen - men det lykkedes nu altd , men jeg har prøvet at dele stue med
et par maniker Puhh de kommer specilt i foråret - kun en tåbe frygter
ikke en manio depresiv med et manisk udbrud -

når jeg læser Peter
så synes jeg det jeg kan genkende er ldit en blanding i mellem det
psykotiske og det maniske - hvor belastende det end kan være for
omgivelserne - de kan ikke gøre for det .
Det der sker er at der kommer en konstant ikke struktureret
tankestrøm ind i hovedet på sådan en som Peter og for ikke at
eksplodere inden i så SKAL DET BARE ud igenem munde (eller på
tastauret)

Hvis man rent fysisk er tvunget til at være sammen med dem så skal
man glemme sin gode opdragelse og sætte hårdt imod hårdt for ellers
slider de en op på under en time -
Det første man gør er at sige helt kontant DU SKAL VÆRE STILLE NU
FORDI JEG LIGGER OG LÆSER ELLER JEG VED NOGET JEG SKAL KONENTRERE MIG
OM ...også klapper de i et stykke tid og bliver det så for meget
henvænder man sig til personalet der enten bedøvder dem eller flytter
dem på lukket ...

>Jeg kan desværre ikke spærre hans
>vrøvl, fordi min Firefox ikke anviser en mulighed. Ærgerligt, fordi
>før hans SPAM-ævlerier var der mange, gode indlæg.
>Stefan K

nej det kan du ikke på google grupperne - men du kan kvit og frit
hente en newsreader og få en konto ved sunsite uden det koster noget
oe er desvære nedlagt hvorfor jeg selv kæmper med at få Thunderbird
til at virke ... men hvis du hopper over i gruppen
dk.edb.internet.software.mail+news så skal de nok hjælpe dig til det
fungere ....

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-07-10 12:01

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen news:10np36pv2u3g7ur1fcnvs9dqm8jkiim8qk@4ax.com...

> [...]
> til at virke ... men hvis du hopper over i gruppen
> dk.edb.internet.software.mail+news så skal de nok hjælpe dig til det

Det jeg skriver om er om Helbred! I er velkommne til at kommentere mine indlæg!
Det følger fundsatsen(nogen gange er det tæt på grænsen, men der er on-topic!)

Og nej jeg er ikke sindsyg!
Jeg er Sind-Programmeret!(EMDR/Hypnose og har efterhånden fået det hele fjenet!)
Det har taget 12år!

Og som sagt, mit alarm system(Houseguard, et af de bedre)
Har fået sit software/firmware ændret, på præcis den måde producenten gør alt for at undgå!

Det virker under den indbyggede test "walk testen" alle sensore virker bortset fra den infrarøde!
Men i drift virker dele ikke!
Alt Elektronik virker!
Men softwaren lagret i flash eller rom er ændret!
Du kan se det her:
http://www.boligalarmer.dk/houseguard_trådløs_gsm_alarmpakke__plus_-p-83.html
http://www.boligalarmer.dk.nyud.net/houseguard_trådløs_gsm_alarmpakke__plus_-p-83.html
(det er købt her, og det virkede perfekt da det blev leveret! Bortset fra at det var en forkert infarød sensor)

Som jeg har skrevet! DF og i forlængelse af dem Karsten Bjørnholt og dem de evt. har haft manipuleret
til at få skylden(og der er højst sandsynlig en del, der sidder og tror de er ansvarlige!)

Har begået Mord og Forræderi! Hvad tror du selv de er villige til at gøre for at jeg fremstår som en "sindsyg løgnhals"

Spørgsmålet er, hvorfor vil du gerne have at jeg fremstår som en "sindsyg og en løgnhals"? Selv om jeg følger fundsatsen,
Jeg må skrive ligeså mange indlæg jeg vil!

Virker din newsreader ikke? kan du ikke finde ud af at blokere afsender?

Anmeldelse af Tortur,Mord og Forræderi!
http://www.4shared.com/dir/4R_2WqKl/sharing.html
http://www.filehosting.org/file/details/152947/anmeldelse.pdf
http://www.filefactory.com/file/b22b080/n/anmeldelse_pdf
(som er skrevet for et stykke tid siden, af en der er programmeret til at være vanvittig!)

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-10 18:23

On Wed, 14 Jul 2010 13:01:07 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk>
wrote:

>Og nej jeg er ikke sindsyg!
>Jeg er Sind-Programmeret!(EMDR/Hypnose og har efterhånden fået det hele fjenet!)
>Det har taget 12år!

kan du sætte ord på den gavnelig effekt af dette ?
fandt behandlingen sted på et rum skib hvor små grå mænd med tynde
arme og store øjne borrede i din tænder imens du blev
"Sind-Programmeret" ?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-07-10 22:27

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
bl.a:

> 1.) at du er sindssyg - mener du selv du er det ?

Det tror jeg ikke Peter gør. De fleste med en psykose i den klasse her,
mener ikke at de er syge.

> 3.) gør fundatsen som den her er formuleret noget indtryg på dig ?
> http://www.usenet.dk/fundats/dk.helbred.txt

Selvfølgelig gør den ikke det. Eller benytter du dig af lidt sarkasme?. Du
får IKKE Peter til at holde op på denne måde. Klag til hans udbyder.

> sidst men ikke mindst er du beslægtiget med -eller et resultat at
> Bo Warming hjælp til barnløses ?

Syntes du ikke selv at ovenstående er en en smule ondskabsfuldt overfor et
menneske som er røget ud over kanten?. Vi taler her om en sindslidelse i den
tunge klasse. Skizofreni er en af de mest pinefulde sindslidelser, man
overhovedet kender. Det er almindeligt kendt blandt behandlere indenfor det
psykiatriske område. Følelsen af hvordan virkeligheden går i opløsning, den
syge mister langsomt kontrollen over sine tanker, følelser og - i nogle
tilfælde handlinger. Stemmer, andre hallucinationer, opløsning af jeget, og
oplevelser som vi andre vil betegne som overnaturlige.

Den indre oplevelse af hvordan det føles at blive ramt af en psykose af en
eller anden slags, er selvfølgelig meget individuel, ligesom forløbet. Men
det er uhyggeligt pinefuldt for langt de fleste. Og i modsætning hvad mange
tror er det ikke alle som har gavn af antipsykotisk medicin. Heller ikke den
sidste nye serie, som efter sigende skulle være både bedre og med mindre
bivirkninger. Den kostede vist en af de multinationale medicinkoncerner 115
milliarder $ at udvikle (sarkasme).

> Venligst
> BMM

Der er ikke noget venligt over dit indlæg. Det bliver vist grillvejr her i
weekenden. Så når bøfferne syder hyggeligt på grillen, mens vi nyder et glas
eller to af den gode vin, vise lidt taknemmelighed over, at vi hører til det
rigtigt store flertal af befolkningen, som mener at de har deres forstand i
orden.

Karsten Jensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-07-10 23:05

On Tue, 13 Jul 2010 23:26:42 +0200, "Karsten Jensen"
<kukshfkjdjpoibvkjdhg@invalid.dk> wrote:

> [...]
>får IKKE Peter til at holde op på denne måde. Klag til hans udbyder.

>Syntes du ikke selv at ovenstående er en en smule ondskabsfuldt overfor et

Det kunne det være men ... modtageren fatter det ikke så det betyder
ikke noget fordi vedkomende høre kun sine egene tanker + måske et
ukendt antalt stemmer ... men han er resistent over for hvad andre
skriver - jeg kender f.eks BW privat ( ikke meget men lidt ) han er
fuldstændigt ligeglad med hvad folk mener om ham også selv når de
synes han er en mærkelig gris når han ligger og skider i sin seng ...

> [...]
>tilfælde handlinger. Stemmer, andre hallucinationer, opløsning af jeget, og
>oplevelser som vi andre vil betegne som overnaturlige.

jeg har faktisk selv dignosen parnoid Skizofren - men jeg ved det har
altid haft og kan i det store hele håndtere det med medicinsk hjælp
og det hjælper ikke den der er ramt af det at man stryger dem med
hårdene - eller for den sags skyld lader være med det - der findes en
udemærket medicnsk og teaputisk behandling - men som jeg ser Peter
så er det maniske lige så stor en del af det sygsomdbilled som jeg har
set ved andre under indlægelse ...hvor den Skizofren mere glider ind i
sig selv ...

Skizofren er i øvrigt et ord der har haft mange betydninger igenem
årene da jeg var ung i beg af 80 erne betød det slet og ret kun
ungdoms sløvsind - så havde den en periode hvor det primært var en
splittet personelighed og nu om dage fylder det 110 sider Dynamisk
Psykiatri og kan stort set bruges på hvem som helst - f.eks alle dem
man i slutningen af 90 erne kaldte boarderline kalder man idag
skezodide ..

> [...]
>bivirkninger. Den kostede vist en af de multinationale medicinkoncerner 115

du taler som den blinde om Solen ... det er noget sludder jeg var
indlagt 2 mdr sidste år ... til sidste sagde lægen nu måtte vi prøve
noget nyt også blev jeg sat på 600 mg seroquel om dagen - jeg siger
dig 20 minutter efter første dosis var alle mine besværligheder væk og
jeg har ikke set noget til dem siden - man bliver godt nok fysisk
apatisk ... men hwa fan ... det går ..

>Der er ikke noget venligt over dit indlæg.

Det er der for den sags skyld heller ikke over Peters - det kan godt
være du føler dig ramt men jeg lover dig med 99 % sikkerrhed at der
sker 2 ting hvis han læser det

1.) han tænker ( om muligt ) over sin adfærd

2.) sætter sig i bar røv på en bronze skulptur af en afdød konge til
hest og synger i østen stiger solen op ...

> [...]
>rigtigt store flertal af befolkningen, som mener at de har deres forstand i

ja det kan jo umuligt skade - eller som Steffen Brandt synger :
Provinsen for os alle til sidst

Bedste Hilsner
Bo

Fra : Karsten Jensen

Dato : 14-07-10 00:05

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
bl.a:

> [...]
> fuldstændigt ligeglad med hvad folk mener om ham også selv når de
> synes han er en mærkelig gris når han ligger og skider i sin seng ...

OK, men BW er vist adskillige klasser mere "farlig" end Peter.

> [...]
> så er det maniske lige så stor en del af det sygsomdbilled som jeg har
> set ved andre under indlægelse ...hvor den Skizofren mere glider ind i

Fair nok. Det er godt at du klarer den selv - selvom det jo nok i perioder
kræver kamp til stregen. Men jeg bliver nødt til at nævne at det ikke er
alle der klarer den så godt. Jeg taler af erfaring. Jeg har set ting på
lukkede afdelinger som jeg ikke har lyst til at komme ind på her. Personligt
syntes jeg at filmen "Et smukt sind", skildrede mange af sygdommens mørkere
sider, også det paranoide aspekt. Den film var vist en øjenåbner for mange
.

> [...]
> Psykiatri og kan stort set bruges på hvem som helst - f.eks alle dem
> man i slutningen af 90 erne kaldte boarderline kalder man idag

Helt enig. Jeg har ikke fulgt så meget med de senere år, ang. skizofreni.
Men jeg læste en lang engelsksproget artikel for nogle uger siden som
overraskede mig meget. Jeg var ikke klar over at der i den grad stadig var
så mange indfaldsvinkler. Der har altid været mange, men SÅ mange...du
nævner splittet personlighed. Ret mig hvis jeg tager fejl, men jeg mener at
det er en anden sindslidelse, hvor "jeget" rent faktisk indeholder flere
personligheder. Misforståelsen kommer vist af, at selve ordet skizofreni
vistnok har betydningen "splittet sind". Jeg gider ikke google det, jeg er
ved at være for træt..

> [...]
> dig 20 minutter efter første dosis var alle mine besværligheder væk og
> jeg har ikke set noget til dem siden - man bliver godt nok fysisk

Fint nok at det hjælper dig. Men igen, det hjælper ikke alle. Utroligt at du
kan klare den dosis, jeg kender personligt en - godtnok i halvtredserne som
max. kan klare 100 mg. Hvis han tager mere bliver han forvandlet til en
omvandrende zombie .

> [...]
>
> 2.) sætter sig i bar røv på en bronze skulptur af en afdød konge til
> hest og synger i østen stiger solen op ...

Jeg mener nu ikke at Peters indlæg er helt spildte. Jeg har utroligt nok
hørt nogle sige, at sindslidende over en bred kam, "skal have et spark bagi,
i gang med et stykke arbejde, tage sig sammen" - amen. For dem er hans
indlæg rigtig fine at kigge lidt nærmere på. Jeg har ikke mulighed for at
skrive mere her i et stykke tid. Så det er ikke fordi jeg nu pludselig har
mistet lysten.

Take care

Karsten Jensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-10 02:55

On Wed, 14 Jul 2010 01:04:37 +0200, "Karsten Jensen"
<kukshfkjdjpoibvkjdhg@invalid.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
>bl.a:

>OK, men BW er vist adskillige klasser mere "farlig" end Peter.

BW er helt og aldeles harmløs - sagen om BW kan skæres ned til at han
skrivet eller andet der er rapplende vandvitigt også skal folk skrive
tilbage til BW at han er en idiot også er BW glad mere er det sgu ikke
i det - altså om manden vil ligge og bogstaveligt talt skide i sin
egen seng må sådan set være hans sag da han har være myndig i 47 år

BW "ved" også mange ting som f.eks at Hitler onanerede under sine
taler til det tyske folk at KZ lejrene alrig har eksisteret - det var
en smuk ting af Mao og slå 30 millioner kineser ihejel at et 5 års
barn ikke tage skade af anal sex med en gammel mand osv osv.
der er ikke nogen grusomhed der ikke kan Tolereres i det Warmings
univers med det ene forbehold og det er at det må ikke gå ud over
Warming selv - men som privat person er han 100 % Harmløs jeg har mødt
ham en 4-5 gange ... han er faktisk meget flink - binde gal men flink
nok ...

> [...]
>sider, også det paranoide aspekt. Den film var vist en øjenåbner for mange

jeg har desvære ikke set filmen men det kommer nok - da jeg faktisk
ser film 5 til 10 timer i døgnet ... altså mht. min egen sindslidelse
- der har jeg trods alt en del ting der køre for mig frem for alt et
skide netværk af venner og famillie - så når det endeligt kommer
så ringer jeg og jeg for hjælp til at blive indlagt har jeg efterladt
mit hjem i kaos så hyre min onkel et rengørings firma der kommer og
tager det hele fra gulv til loft - men frem for alt så er jeg er klar
over det selv .. jeg prøver at ride stormen af så godt som jeg kan -
men når jeg har ligget i min seng i 5 dage og har hørt min mp3 cd med
240 gange "nobody home" fra Pink Floyd The Wall så ved jeg tiden er
inde :) jeg for en skdei go behandling på hospitalet - jeg skal ikke
kunne sige om det er fordi jeg kan skrive nogen allerhelvedes klager
til patientklagenævet som det tager en EVIGHED for dem at rede ud -
så de kan sådan set lige så godt behandle mig ordentligt fra
starten :) ... men det har nu ikke været nødvendigt at klage over
psykiatrien men der var den her spasser Søren Flemming Roed
jeg har lavet en lille hjemmeside til hans ære du kan se den her
http://chokmah.dk/sfr.html

Min far er praktiserende læge og alle læger for før eller siden en
klagesag og det er en Pest for dem - men de kan lade være med at være
så skide aougante - min far var en gang med til en operation hvor de
man så lukker opreations såret med at brænnde det til også af alle
tænkelige forbande uheld smuttede brænderen for ham og han brændte så
patienen på halsen - men så dagen efter gik han ned og fortalte hvad
der var sket og beklagde sagde unskyld også er folk jo ikke mere
umulig ind - så er det jo godt nok i forhold til sådan en nar som
f.els søren flemmin roed

> [...]
>vistnok har betydningen "splittet sind". Jeg gider ikke google det, jeg er

ja bu me lum ...skezofregnien dækker det hele fra det depresive dem
der høre stemmer til de meget få med flere personeligheder - hvordan
begrebet har fået love til at vokse sig sig så stort ved jeg ikke -
men sagen er at man i.flg Coolberg manden bag dynamisk psykiatris i
hans sidste udgave delvist forlklare fænoment med at man prøver at
opnår en internationl dignoserinsg standard der for tiden heder (mener
jeg) iso 10 - hvad har forsaget at en del begrber har skiftet
betydning eller er blevet omdefineret ... det er lidt noget kaos
fordi den oprindelige dignose stilling forbliver at være den samme
uagtet at dignosensens betydning forandre sig og det er jo ikke
hverken sagligt eller fair -

narsorsistisk personlighedes struktur kan de stort set også fedte af
på alle - det er en utrolig bred dignose men den er krænkende fordi de
fleste reelt kun keder den græske myt ...

> [...]
>max. kan klare 100 mg. Hvis han tager mere bliver han forvandlet til en

ha ha ork du jeg for 600 mg seoquel 20 mg nitazipam 30 mg tolmin
20 mg cepremil om dagen og jeg kan stadigt have søvn besvær - min
hjerne fungere ok ... men jeg køre da i et meget lavt gear ...specilt
om foråret og i november ...

> [...]
>skrive mere her i et stykke tid. Så det er ikke fordi jeg nu pludselig har

Tjaaa altså som min ven Thorbjørn skrev i smatten Peter gør sig
rigtigt mange tanker og han gøre dem alle sammen på samme tid sæt dig
ned og læs det en dag hvor det regner og du ikke gider gå ud ..

jeg vedholder det jeg skrev fr astarten at han er psykotisk manisk -
det ligner det fuldstændigt til forveksling de gange jeg har mødt det
- og hvis du har kendskab til de lukkede så må du sgu da også have
mødt nogen maniker man ikke have på den åbne ... der er fame knald -
de kan jo være meget underholdene bare man for dem sådan lidt i doser

venligst
BMM

ps beklager stavefejl jeg kan ikke og min newsreader med stavekontrol
er udgået :( ..

Fra : Karsten Jensen

Dato : 14-07-10 05:04

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

bl.a
> [...]
> mødt nogen maniker man ikke have på den åbne ... der er fame knald -
> de kan jo være meget underholdene bare man for dem sådan lidt i doser

OK. Jeg har lige tid til en bemærkning mere. Du har været meget ærlig,
m.h.t. til det du selv kæmper med (noget jeg ikke var klar over - derfor den
måske noget hårde fremfærd
i mit første indlæg - sorry). Så jeg vil også åbne lidt for, hvor jeg har
noget af min viden fra. Jeg behøver ikke at gå så langt som til de lukkede
afd. Min kone har nemlig haft diagnosen Bipolar Affektiv sindslidelse (i
gamle dage Manio Depressiv Psykose). Den har lejret sig lidt over mod
skizofreni, som det jo åbenbart også kan. Hun har en afart der hedder (frit
fra hukommelsen), rapid chance syndrome. D.v.s, at tilstanden i løbet af
minutter (ingen overdrivelse her), skifter fra en depressiv tilstand, til
mani - det kan være en chokerende oplevelse, hvis ikke man har set det før.
Hun har dog rigtig god effekt af at tage lithium, som dæmper disse
svingninger en hel del i begge ender.

Sådan som jeg ser det, så er der en mærkelig ambivalent holdning til
sindslidelser i den tunge ende. Mange kan godt lide at bliver underholdt af
f.eks. film der indeholder elementer af det overnaturlige og okkulte (eks.
Harry Potter m.m.), Matrix filmene, som egentlig sætter spørgsmål ved
virkelighedens natur, er tingene nu også som vi oplever dem?. o.s.v. - En
gammel ide som eks. sf forfatteren Philip K. Dick, brugte meget effektivt i
de fleste af hans bøger, vist allerede fra 50erne ( jeg har læst de fleste
af dem for år tilbage). Samtidig er der stadigvæk stor berøringsangst
overfor de sindslidende, der vitterligt begynder at opleve disse ting (jeg
taler selvfølgelig om deres indre oplevelse af "verden", og dem selv) -
måske forståeligt nok. Det handler måske om angst for at miste kontrol. Så
nervøse grin f.eks. er et godt værktøj, til at distancere sig fra folk som
siger mærkelig ting, eller opfører sig anderledes end de fleste. En ting jeg
af og til har set i lægens venteværelse. Hån og latterliggørelse kan også
bruges, som set i denne tråd.

Jeg bliver som nævnt nødt til at gå offline et lille stykke tid - bortset
fra mobilen . God sommer.

Mvh.

Karsten Jensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-10 06:40

On Wed, 14 Jul 2010 06:03:48 +0200, "Karsten Jensen"
> [...]

>m.h.t. til det du selv kæmper med (noget jeg ikke var klar over - derfor den

Det er helt ok så længe det bare ikke er plat så er det i orden (med
mig)

> i mit første indlæg - sorry)

som sagt det skal du ikke tænke på ..du havde hjrtet på det rette sted

> [...]
>mani - det kan være en chokerende oplevelse, hvis ikke man har set det før.
>Hun har dog rigtig god effekt af at tage lithium, som dæmper disse

ja ok - kender den godt fra folk jeg har mødt ... den er styg og det
må kræver stor kærlighed og indre styrke at håndtere det på en
konstruktiv måde ... min nabo som barn led af det og havde meget glæde
af elektro sjok

> [...]
>af og til har set i lægens venteværelse. Hån og latterliggørelse kan også

Det med at forstå en sindslideende eller en misbruger for den sags
skyld ... jeg tror ikke man kan forvente inden for rigmelighedens
grænser at den "normale" om noget sådan findes reelt har en chance for
at forstå det - for som jeg ser det eller oplever det på egen krop /
sind så er det en meget abstrakt tilstand - den er egentligt ikke
projekserende - jeg kan prøve at beskrive det på en måde som måske vil
danne menning - fysisk føels det som om der er en hinde af kulde der
trægger sig sammen om hjernen en kulde der løber igenem musklerne -
det er den somatiske side af sagen psykisk føels det som en tilstand
af håbløshed uden form eller udtryg et mørke og en angst der er lukket
inde i sig selv og køre i sit eget system som man på en eller anden
måde er låst fast i - det virker uoverskueligt ( men det bliver dog
gjort) en lille ting som at gå ud på wc at lade sit vand - glem alt om
at komme i bad få noget at spise og alle de andre basale ting ...

Men det er det gode ved psykiatrien at det har de set rigtigt mange
gange før og når man så endeligt blvier indlagt så kan man give slip
og der er nogen der laver nogen rammer for en som de hjælper en til at
fungere inden for - som man så med tiden selv lære at håndtere - hvis
man er i den gode ende af det ..

men psykiatrien adskilder sig ikke fra resten af samfundet på den måde
der er et hirakis i mellem patienter og ansatte som der er i
allemulige andre meneskelige konstealtioner - der synes jeg alt for
tit jeg har set de svage patinter ikke for en værdig behandling ..

var indlagt i 07 med en skide fin fyr - han havde 0 virkelighedes
kontakt men han havde sådan et paralet univers der fungerede meget
godt for ham - nå en klyde af en læge havde spurgt om han var pædofil
hvor til han havde sagt ja ja - jeg snakkede så med ham om det og
manden anede ikke hvad pædefoli var og var rystet over nogen kunne
finde på noget så grusomt MEN NÅR DU FØRST har fået dignosen den er
umulig at komme af med igen ...også selv om dignosen bliver
omformuleret i betydning på en måde så den ikke står i et realistisk
forhold til den præmis som den i sin tid blev givet på.

>Jeg bliver som nævnt nødt til at gå offline et lille stykke tid - bortset
>fra mobilen . God sommer.

jamen du må da have en go ferie :)
og jeg tror ikke man skal være så bange for en verden med gale - jeg
mener så havde vi jo ikke haft Van Gogn med rigtigt mange flere ...

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Peter Nicolaysen.

Dato : 14-07-10 12:23

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen news:konp36dcpvj5g092pjgdtuhnanvcn4vhpn@4ax.com...

> [...]
> hest og synger i østen stiger solen op ...

> ja det kan jo umuligt skade - eller som Steffen Brandt synger :

Hvad står der egentlig i fundsatsen om at chikanere de andre skribenter?

De vil sige, påstå de bryder fundsatsen uden grund, hænger dem ud med påstande, tilsvining osv osv?

Jeg mener det havde været en ting hvis jeg ligesom BW prøver på at overtage dk.politik med tilsvining af andre
pga. deres hudfarve!

Se det sjove er, jeg følger fundsatsen andre gør ikke! Og hvis jeg en enkelt gang, inden for 10år er off-topic,
Så modtager min udbyder to millioner klager fra højre ekstremister i hele verden!

Tilsidst er de så inadvendte sindsyge og vanvittige, at de klager over noget som de ikke kan klage over! Der er ingen grund!
Mens de selv, bryder alle regler!

Og nej jeg er det modsatte af Insane

jeg er

Sane Peter!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
Og det ville du vide hvis du var intelligent! Fordi,
hvad kan de ellers være?

(og nu fik jeg ram på den indprogrammerede, der skal altid være mindst "en" fejl)
Den der gør at ingen slipper ud af Helvede, når de ryge i!

Det er derfor Hubbard og Adolf sidder og hyler og skriger om uretfærdigheden i det hele!
(ikke at jeg har tænkt mig at plukke dem ud!)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-10 18:20

On Wed, 14 Jul 2010 13:23:04 +0200, "Peter Nicolaysen."
<pnic@email.com> wrote:

>Hvad står der egentlig i fundsatsen om at chikanere de andre skribenter?

Det er ikke for at Chikanere som det er noget med at finde nogen
retningslinjer/ nogen emner man skriver inden for i en gruppe for at
bevare overskueligheden .. din snak om nazister alarm systemer osv etc
har ikke noget med denne gruppe at gøre ... det er mere politik ..

>De vil sige, påstå de bryder fundsatsen uden grund, hænger dem ud med påstande, tilsvining osv osv?

nej problemet er at du skriver om ting der ikke er helbredes relateret

>Jeg mener det havde været en ting hvis jeg ligesom BW prøver på at overtage dk.politik med tilsvining af andre
>pga. deres hudfarve!

BW skriver på livet løs der er bare ikke rigtigt nogen der læser eller
svare ham - men i det store hele ligner i hinanden til forveksling ...
det er en strøm af kaotiske og ustrukturerede tanker fra tankens frie
himmelflugt der bliver tastet ned og sendt og er ikke i sig selv
meningsfulde - de kan måske være lyrisk interessandte - men jeg tror
ikke det er gruppen til det ..

>Se det sjove er, jeg følger fundsatsen andre gør ikke!

kan du henvise til eksempler på at andre ikke gør og at netop du gør
det ?

>Og hvis jeg en enkelt gang, inden for 10år er off-topic,
>Så modtager min udbyder to millioner klager fra højre ekstremister i hele verden!

ja du skulle well ikke være den tening der for år tilbage forsøgte et
reklame fremstød for en bog du har skrevet jeg mener han hed mosgaard
- som blev xpostet til 18 grupper .. det er rigtigt det kom der en del
klager oveer

>Tilsidst er de så inadvendte sindsyge og vanvittige, at de klager over noget som de ikke kan klage over! Der er ingen grund!
>Mens de selv, bryder alle regler!

Du er inde på at stort set alle andre ind dig er gale og du holde
skansen som det sidste normale menneske på planeten ?

>Og nej jeg er det modsatte af Insane
>
>jeg er
>
>Sane Peter!

du mener slet og ret du er et fornuftigt menneske der evner at ytre
dig på en fornuftig måde ? ..

>Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

jeg forstår ikke hvad du mener med det - er du en apostel sendt fra en
gud for at forkynde et budskab ?

>Og det ville du vide hvis du var intelligent! Fordi,
>hvad kan de ellers være?

ja hvad kan det ellers være :) ? ikke at det du skriver i sig selv er
meningsfuld for næppe ret mange andre ind dig selv ... når du sider og
skriver befinder du dig så i en slags trance tilstand - hvor engel og
alfer og andre stemmer i dit hoved bringer dig beskeder der skal
forkyndes for alverden ?

>(og nu fik jeg ram på den indprogrammerede, der skal altid være mindst "en" fejl)
>Den der gør at ingen slipper ud af Helvede, når de ryge i!

er du eller nogen andre for den sags skyld i helved - hvis er det så
bogstaveligt et sted hvor frygtelige ting finder sted for synderen
eller det bare en tilstand - eller er der ingen forskel på de 2 ting ?

>Det er derfor Hubbard og Adolf sidder og hyler og skriger om uretfærdigheden i det hele!
>(ikke at jeg har tænkt mig at plukke dem ud!)

Det var dog elskværdigt ...

Mv.
BMM