'Nulstillet' MacSOUP?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 13-07-10 11:56

Da jeg for et øjeblik siden åbnede 'indstillinger', viste vinduet '0
ulæste/0 total' for denne gruppe!??

Jeg mener ikke at have gjort noget for at slette/nulstille(?)
Hvad kan der være sket?

(Min 'Main Mailbox' er stadig intakt).

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 14-07-10 22:32

Hans Henrik Hansen <h2vhspam@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> ulæste/0 total' for denne gruppe!??
>
> Jeg mener ikke at have gjort noget for at slette/nulstille(?)

Som følge af ovenstående har jeg mistet det link, som en venlig sjæl
sendte som svar på mit spørgsmål vedr. brug af kommandoer og forskelle i
denne sammenhæng mellem Linux og OSX - så det kunne jeg godt bruge igen!
:)

--
med venlig hilsen,
Hans