Vandhysteri på Sandgaardsvej!(kvantekørsel~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 09:19

Har gjort lidt regnvejr!

Rent vand er blevet et problem, efter episoden som jeg beskrev for en del år siden!
"det ringer på døren, jeg åbner, en ældre dame, hun klikker med en kuglepen og siger jeg skal gå ud i køkkenet!
Hvilket jeg gør! Hun giver mig to små metalkugler på størrelse med nul hagl og siger jeg skal komme en i vandhanen
og en i opvaskemaskinen! Hvilket jeg gør!

Hun lukker hoveddøren og jeg "vågner op" og husker det ikke, men min underbevidsthed får mig til at købe vand i Fakta!
(jeg bryder det ret hurtigt!) Hvis jeg ikke havde andre beviser ville jeg tro det var indbildning!

Min Økonomi er programmeret ødelagt!
Jeg tror programmeringen har givet slip!
Har ca. 500kr til bage til resten af måneden, men har nødrationer til ca. en måneds tid!(Muslibare)
Jeg tror jeg køber noget Norit på apoteket koger noget regnvand og filtrere det igennem det!
Jeg skal bare have programmeringen væk der siger jeg skal være hjælpeløs!
Og at alle problemer skal være uoverskuelige!

Desuden har jeg en pakke af medicinalindustriens fineste "Slå ihjel i hjernen" liggende!
Sådan at ingen kan påstå, at jeg er en vanvittig der ikke har råd til at "slå mig selv ihjel i hjernen"*
på grund af uorden i min økonomi!(egentlig første gang for alvor! udover en gang i 98-99 der omkring)

---------------------
*for en del år siden, da jeg gik rundt i min bolig, fuldstændig vanvittig, ude af stand til at tænke klart!
ingen sammenhæng i mine tanker! Overvejede jeg at prøve noget "slå ihjel i hjernen" kom væk fra det igen!
En halv time senere fik jeg samme tanke igen! Men fordi jeg havde tænkt den tanke tidligere ,
overbeviste jeg mig selv om at jeg havde indtaget det!
to timer senere er jeg fuldstændig klar i hovedet, tænker rationelt uden afbrydelser!
Bagefter ser jeg på pakningen og opdager at den er uåbnet!(ren programmering, EMDR/Hypnose)

Jeg slår det over på C-Vitamin med stor succes!
---------------------

Det er DF´s måde at føre indenrigspolitik på!(altså tvinge folk til at indtage "slå ihjel i hjernen)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 09:58

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c3ad007$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> ---------------------
>
> Det er DF´s måde at føre indenrigspolitik på!(altså tvinge folk til at indtage "slå ihjel i hjernen)

Hele "Slå ihjel i hjernen" systemet, som er opbygget i Vesten igennem mange generationer, for at samfundet kan
fungere gnidningsløst, går i alt sin simpelthed ud på, at hvis lægestanden ikke kan helbrede folk!
Og de fremstår vanvittige, så bliver de slået ihjel i hjernen og deres liv ødelagt af psykiatrien!

Det kræver ingeting at indtage fiskeolie/testosteron og melatonin og edta!
(Anti-oxidanten produceret i koglekirtlen, der er hjernes panser imod frie radikaler)

De "lægestanden/psykiatrien" er endda gået så vidt nu, at det står på melatonin pakninger at "sindsyge ikke må indtage det"
"Da deres hjerner ellers ikke kan ødelægges af giftstoffer/frie radikaler på behørig vis!" Det sidste i parantes står det så ikke!

Nå først hjernen inde i kraniet er en fuldstændig rådnet lort! Så sidder folk bare og stirre ud i luften og tilsidst falder de døde
om!
(inden de dør har de gået fra raske til sindsyge til at have narkoman bevægelser(påvirket af giftstoffer) og tilsidst er de bare
døde,
og folk siger trist men ærgeligt! Hele hjernen bliver ødelagt inde i kraniet og folk kan ikke se det på dem udefra!

Alting går ud på at sløve dem ned!

Det ærgelige er selvfølgelig når de bliver brugt som våben mod fuldstændige lovlydige borgere der ikke fejler
noget, udover evt at være feks. deprimeret! For at mordvåbnet skal være effektivt mod fuldstændige lovlydige mennesker,
som ikke genere andre, og kun hæver stemmen hvis det er nødvendigt! Så er det vigtigt med en effektiv løgn og tilsvinings maskine,
således at de kan trækkes ned og slås ihjel eller rettere blive jødet! Når Jøderne først går igang med at jøde folk,
så er det kun de meget stærke der overlever! Idag med programmering ,og folk med deres kuglepenne og små giftposer!

Er det praktisk taget umuligt at overleve hvis man ikke er en Nazist eller Muslim
(Nazisterne i Europa er jøde styret for at undgå at blive Jødet)

Muslimerne er sløve forgiftede snegle(de fleste, eller døde!) både i Europa og andre steder!

Nu hvor at jøderne har tyndet ud i bestanden! Og kun de rigtige mænd og så væslerne er tilbage(De jødestyrede)
Er det på tide at sige tak til Jøderne for deres arbejde!(og smide dem ud af virkeligheden) og så deres kapoer
(Nazisterne)

Hvis jeg gider!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-07-10 10:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c3ad93a$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

-snip-

Mit alarmsystems software er stadigvæk ændret, på præcis den måde som et alarmsystem
aldrig må kunne ændres på!

(under den indbyggede test, hvor man tester sensorene "walk testen" virker det perfekt! alt elektronikken virker!)

Men hvis det bliver sat i brug virker dele ikke! "Doorchime funktionen virker ikke"!
Selve alarmen virker heller ikke ordentligt! Et par gange har jeg kunne, aktivere en sensor uden alarmen går igang!
Det betyder den bliver slået til og fra!(dvs. om larmen har lov til at gå igang!) det gælder både lydløs og ikke lydløs alarm!
I tilfælde af lydløds alarm bliver der ikke sendt en sms til min mobil!

Alarmen kan ses her:
http://www.boligalarmer.dk/sammensæt_din_egen_houseguard_gsm_alarmpakke__plus_-p-125.html
http://www.boligalarmer.dk.nyud.net/sammensæt_din_egen_houseguard_gsm_alarmpakke__plus_-p-125.html