Mobilt bredbånd på
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 11-07-10 12:22

Jeg tillader mig at tage dette spørgsmål op igen.

Bluetooth virker fint som bredbåndsforbindelse fra iPhone til Macbook
Pro. Men hvis jeg nu lige vil tage telefonen med mig væk fra computeren
et øjeblik, tabes forbindelsen. Og når jeg kommer tilbage, skal jeg åbne
Systemindstillinger > Netværk for at tilsluttet igen - eller måske gøre
det fra menulinien. Kan man ikke indstille computeren til at etablebere
forbindelsen automatisk, når telefonen er i nærheden?

I almindelighed sætter jeg telefonen til computeren med ledning, når der
er lejlighed til det, så at den kan blive ladet op, Alligevel ser jeg
slet ikke, at USB-forbindelsen til mobilt bredbånd bliver åbnet. Som
tidligere nævnt står der: "Enten er kablet til iPhone USB ikke
tilsluttet, eller også svarer enheden ikke." Og det er lyv.

Hvis jeg nu kunne vælge mellem USB og Bluetooth, hvad burde jeg så
foretrække?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 11-07-10 18:28

Ove Steen Smidt <ovesteensmidt@me.com> wrote:

> [...]
> tilsluttet, eller også svarer enheden ikke." Og det er lyv.
>
> Hvis jeg nu kunne vælge mellem USB og Bluetooth, hvad burde jeg så

Jeg har bemærket, at Bluetooth i menulinien ikke giver den
tilslut/afbryd-mulighed, som findes i Systemindstillinger > Netværk.
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 12-07-10 09:30

Ove Steen Smidt <ovesteensmidt@me.com> wrote:

> Jeg har bemærket, at Bluetooth i menulinien ikke giver den
> tilslut/afbryd-mulighed, som findes i Systemindstillinger > Netværk.

Jeg konstaterer, at hvis man telefonerer med iPhone, slår internetdeling
fra på telefonen, bluetooth-forbindelse forsvinder og skal genoprettes.
Man kan altså ikke føre en samtale, der implicerer, at man ser på
computerens internet.

Stærkt utilfredsstillende!!
--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-07-10 09:56

> [...]

> fra på telefonen, bluetooth-forbindelse forsvinder og skal genoprettes.
> Man kan altså ikke føre en samtale, der implicerer, at man ser på

eh, ja ... det er iPhonen ikke ene om ... sådan er det bare.

/thomas