Forståelse af iTunes med iPhone
Fra : Martin [6000]

Dato : 10-07-10 22:17

Hey (igen)

Når jeg syncer min iPhone med min iTunes lader det til at den laver
sikkerhedskopi af telefonen, herunder alle apps mv.

Gør den også det af alle mine Kontakter? Jeg har ikke vinget af i iTunes
da jeg ikke bruger Windows til dagligt og derfor ikke ønsker dem syncet
over i et eller andet Windows program, men betyder det at jeg heller ikke
får backup af dem så, eller ligger de alligevel i iTunes? Jeg tænker her
i forbindelse med en defekt iPhone eller Gendannelse så jeg har backup af
_alt_.

Andet spørgsmål:
Hvis jeg får ny iPhone, fx. en 4'er, kan jeg så synce alt mit indhold
over på den?

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Christian Lynbech

Dato : 14-07-10 20:55

Martin> Når jeg syncer min iPhone med min iTunes lader det til at den
Martin> laver sikkerhedskopi af telefonen, herunder alle apps mv.

Martin> Gør den også det af alle mine Kontakter?

Da jeg selv sync'er kontakter og kalender mellem mac og iPhone skal jeg
ikke kunne lægge hovedet på blokken, men mit bedste gæt er at den
faktisk gemmer det hele.

Da jeg opgraderede min 3Gs til iOS 4 fejlede det først og jeg måtte
genskabe telefonen for at komme igennem. Jeg var behageligt overrasket
over at den havde fået det hele med inklusive nogle (ikke så vigtige)
billeder som jeg havde valgt ikke at gemme på computeren inden jeg gik
igang med at opgradere.

Christian Lynbech | christian #\@ defun #\. dk
Hit the philistines three times over the head with the Elisp reference manual.
- petonic@hal.com (Michael A. Petonic)