MS Windows
briani 27239
Spil i Win 7
Fra : Nederbasse

Dato : 08-07-10 22:23

Hejsa

Jeg installerede Windows 7 Pro for et stykke tid siden og har pludselig
fundet ud af der ingen spil er som fx. 7 kabale og Minestryger

Er der ingen spil i Win 7 eller hvad?

Der er et spilcenter men det er tomt

Lars

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-07-10 22:39

Nederbasse skrev:

> Er der ingen spil i Win 7 eller hvad?

Nej, og der er heller ikke noget mail-program,
du skal selv hente det hele på nettet.

Ingen spil, og ingen mail - så får du tid til så
meget andet

Jeg synes kun at det er skønt at der ikke er
pre-installeret en masse ting - det er frihed til
at vælge.

På mine XP-installationer har jeg fjernet de spil
der blev installeret, jeg brugte dem ikke alligevel.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Pico

Dato : 08-07-10 23:27

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i meddelelsen

> Nej, og der er heller ikke noget mail-program,
> du skal selv hente det hele på nettet.
>
> Ingen spil, og ingen mail - så får du tid til så
> meget andet

Det er da vist ikke korrekt hvad spil angår Jeg har ikke hentet nogen
spil, men de ligger der da godt nok, dem der plejer at være med Windows.
Prøv at gå i kontrolpanel, vælg Fjern Programmer og her i venstre side
vælger du "Slå Windows funktioner til eller fra" og så før du en boks op
hvor du kan vælge forskellige ting, bl. and. spil, se om ikke hakket
mangler.
--
MVH
Pico

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-07-10 08:48

"Nederbasse" <sdgsdfg@sdfsdf.fk> skrev i meddelelsen
> Er der ingen spil i Win 7 eller hvad?

Nu er Win7 jo mange ting - jeg har Win 7 Ultimate på et par PC'er - der
er spillene med alle sammen - grafikken er shinet lidt op siden XP - men
spillene er de samme.

Jan