MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
vma to mp3 konvertering
Fra : lom k

Dato : 08-07-10 10:56

Jeg leder efter et program der kan dette.
da jeg har købt en lille FM tuner til bilen som kun kan afspille MP3
og TDC play kun kan hentes i vma.

Jeg har ikke brug for et fordrag i om det er lovligt eller ej. Det er
afholdt her hjemme smiler

Fra : Bosse

Dato : 08-07-10 11:28

--

http://www.aimersoft.com/
Både til billeder og lyd.

Bosse

Fra : Ole C

Dato : 08-07-10 11:30

lom k skrev blandt andet:

> Jeg leder efter et program der kan dette.
> da jeg har købt en lille FM tuner til bilen som kun kan afspille MP3
> og TDC play kun kan hentes i vma.

Du er åbenbart ikke gået i gang med at lede, for der er et hav af muligheder
på nettet - bla.:
http://bilka.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa/wa/PSHelp/entry?entry=guideMP3
eller:
http://www.dvd-tool.com/remove-drm/wma.html