En frygtelig masse tekst....
Fra : Henrik 8600

Dato : 07-07-10 11:56

Når nu engang, iP4 lander her.

Så ved jeg at man kan parre et bluetooth tastatur med iP4, det betyder at
der bliver mulighed for at skrive en frygtelig masse text....

Men hvor stor / hvor mange karakterer kan én note på en Ip håndtere?

Og kan man få noget Word lignende til iP?

H.

Fra : Martin

Dato : 07-07-10 13:35

On 07-07-2010 12:56, Henrik 8600 wrote:
> [...]
> at der bliver mulighed for at skrive en frygtelig masse text....
>
> Men hvor stor / hvor mange karakterer kan én note på en Ip håndtere?

Helt uden at have prøvet, så er mit gæt omkring så meget så iphonen
siger ikke mere plads.
Notes (fra Notesblok programmet) bliver gemt som filer og ikke noget
inde i app'en

> Og kan man få noget Word lignende til iP?

iWork

Office (en eller anden lite version fra ukendt leverandør)

Notesblokken (standard app - kan sagtens bruges til tekster, hvis man er
ligeglad med overskrifter osv.)

EverNote (så kan du også dele alle dine tekster/billeder på stortset
alle enheder du kan komme i tanke om - mener det er 2gb ved en free account)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-07-10 13:42

Martin <maa@scandesigns.invalid> wrote:

> iWork

den er vel kun til iPad ?

/thomas

Fra : Martin

Dato : 07-07-10 15:07

On 07-07-2010 14:41, Thomas von Hassel wrote:

> den er vel kun til iPad ?

Tror faktisk den er til alle - men har dog ikke prøvet den, så skal ikke
kunne sige det.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-07-10 15:22

Martin <maa@scandesigns.invalid> wrote:

> Tror faktisk den er til alle - men har dog ikke prøvet den, så skal ikke
> kunne sige det.

kun til iPad:

<http://dl.dropbox.com/u/693028/ipad.png>

/thomas