N97 mini - farveskema som kan ses i dagsly~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-07-10 21:10

Hej gruppe,

Jeg har en Nokia N97 mini - og jeg anvender standard temaet, som jeg synes
er pænt indendøre.
Nu er det imidlertid blevet sommer, og jeg har så konstateret at telefonen
er praktisk talt umulig at se udendørs i solskin.
Er der nogen her som har et fif til hvordan jeg med enkle midler får den
indstillet til noget der er mere synligt udendørs i dagslys ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Qwinten

Dato : 11-07-10 19:02

Den nye SE X10 mini har samme problem, er umulig at se i solskin.

Qwinten

Fra : Preben Kaas

Dato : 12-07-10 19:23

On Sun, 11 Jul 2010 20:02:00 +0200, "Qwinten" <dengamlehave@mail.dk>
wrote:

>Den nye SE X10 mini har samme problem, er umulig at se i solskin.
>
>Qwinten
>
>"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Kan tilslutte mig "klagesangen" med min NOKIA 5230

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx