Bordlader til Desire
Fra : Ivar

Dato : 06-07-10 21:08

Jeg søger en bordlader (cradle) til en Desire. Jeg har selvfølgelig
fundet nogle på nettet, men desværre også kritik af dem.

Denne
http://www.mobilityshop.dk/shop/htc-desire-bordlader-1090p.html
er der en der skriver, at den ikke rigtigt passer til Desire,
at mobilen falder ud, blot man rører ved den.

Denne
http://www.mobilityshop.dk/shop/htc-desire-bordlader-1091p.html
hvor mobilen blot hænger på micro usb stikket.

Så er der denne
http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-desire-usb-30153p.html
den har jeg ikke rigtigt fundet noget om.

Er der nogen, der har købt en bordlader til Desire, som kan
fortælle om deres erfaringer?

Ivar Magnusson

Fra : Mogens

Dato : 06-07-10 22:17

Den 06-07-2010 22:08, Ivar skrev:
> [...]
> den har jeg ikke rigtigt fundet noget om.
>
> Er der nogen, der har købt en bordlader til Desire, som kan

Mobilityshop vil jeg anbefale ikke handle ved, da de skriver at det er
til en Desire, selv om det står det er til en Nexus One på indpakningen.
Desire skal presses i og springer op ved berøring.
Sendte min retur og de skriver stadig væk Desire på den, selv om de er
blevet gjort opmærksom på fejlen.

Ved Mytrendyphone bestilte jeg d. 16. april og 20. juni var den stadig i
restordre. Så jeg afbestilte den. Den ligner den jeg bestilte og fik
dagen efter hos Klingtech
http://tele-online.dk/product.asp?product=20492 og den virker super.

Mogens

Mogens

Fra : Hans4030

Dato : 07-07-10 07:57

"Mogens" <willemoesgadefjernes@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> restordre. Så jeg afbestilte den. Den ligner den jeg bestilte og fik dagen

Jeg har købt den Mogens omtaler hos Klingtech. Den passer til Desire.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune

Fra : Mads

Dato : 07-07-10 00:41

On Tue, 06 Jul 2010 22:08:17 +0200, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>den har jeg ikke rigtigt fundet noget om.
>
>Er der nogen, der har købt en bordlader til Desire, som kan

Hej

Jeg har lige købt denne :
http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-desire-usb-27115p.html
Næsten den samme som du selv linkede til hos mytrendyphone,
bare lidt billigere. Eneste forskel er at den dyre kan oplade et
løst batteri. Ellers er de helt ens.

Den virker rigtigt godt. Telefonen glider rimeligt nemt på plads i
holderen, men sidder alligevel pænt fast.
Laderen der medfølger er af samme type som den originale, altså med
løst USB-mini USB kabel, så alt grejet passer sammen.

Så jeg er helt tilfreds med min bordlader.

mvh Mads

Fra : Pele

Dato : 07-07-10 09:14

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> løst USB-mini USB kabel, så alt grejet passer sammen.
>

> Så jeg er helt tilfreds med min bordlader.

Er der strømforsyning med denne, eller skal den via computeren ?

Fra : Mads

Dato : 07-07-10 10:50

On Wed, 7 Jul 2010 10:14:10 +0200, "Pele" <Pele@brasilienmodspam.dk>
wrote:

>Er der strømforsyning med denne, eller skal den via computeren ?

Der er lader med, så den kan bruges både med og uden computer,
præcis som den lidt dyrere model der kan lade et ekstra batteri.
Det er også samme lader som vist på billedet af denne.

Hvorfor siden hos MTP ikke oplyser dette ved jeg ikke.

mvh Mads

Fra : Ivar

Dato : 07-07-10 21:09

Mads skrev:

> [...]
> Næsten den samme som du selv linkede til hos mytrendyphone,
> bare lidt billigere. Eneste forskel er at den dyre kan oplade et

Tak, til alle. Jeg har lige bestilt ovenstående.

Ivar Magnusson

Fra : Ivar

Dato : 14-07-10 15:16

Ivar skrev:

> Tak, til alle. Jeg har lige bestilt ovenstående.

Nå, nu har jeg fået den, og brugt den nogle dage.
Den virker, men havde det været en original lader, havde jeg
nok været skuffet. Den er ikke helt stabil til at fange mikro
usb-stikket. Hvis man ikke passer på, kan man sætte den i uden at
den lader. Det skal man lige vænne sig til.

Et lille irritations moment for mig, er de mange lysdioder.
Der er en rød i strømforsyningen, og en kraftig blå i bordladeren.
For mig er det rigeligt med den gule i Desireen. Desværre
er enheder ikke til at åbne, så den eneste løsning er at
dække af.

Når alt det dårlige er sagt, må jeg sige at den er lang at foretrække
fremfor, at stå og rode med et løst ladestik.

Ivar Magnusson