MS Windows
briani 27239
importerer Kalender
Fra : JLA

Dato : 06-07-10 19:48

Hej

Jeg har lige fået (købt) en bærbar hvor jeg har fået windows 7 med og vil
gerne bruge windows Mail, kan jeg på nogen måde importerer min kalender fra
Windows XP til Windows Mail??

Hvis ikke hvor ligger kalenderen i xp og kan man læggen den ind i en mappe
på min nye maskine??

MVH. Jens Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-10 20:24

JLA wrote:
> [...]
> kalender fra Windows XP til Windows Mail??
>
> Hvis ikke hvor ligger kalenderen i xp og kan man læggen den ind i en

Der er ingen kalender i xp

Fra : JLA

Dato : 06-07-10 22:16

<Just> skrev i meddelelsen

> Der er ingen kalender i xp

Det har du ret i, jeg har outlook installeret på min XP

Jens Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-07-10 00:15

Så kan du bare flytte outlook.pst filen og åbne den i Outlook så har
du din mail og din kalender.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : KentBM

Dato : 07-07-10 17:15

Den 06/07/10 23.15, JLA skrev:

> <Just> skrev i meddelelsen

> Det har du ret i, jeg har outlook installeret på min XP
>
> Jens Jørgen
Hvis du har en Hotmail-konto kan du installere OutlookConnector (fra MS)
i hvert tilfælde til Outlook 2003, lægge din kalender (og alt andet fra
Outlook) op på Windows Live og bruge denne fra din Windows 7 maskine.

http://office.microsoft.com/en-us/outlook-help/microsoft-office-outlook-hotmail-connector-overview-HA010222518.aspx

--

Kent

Fra : JLA

Dato : 09-07-10 19:33

Tak for svarene, jeg må nok bare til at igang med at indtaste mine data
Men tak alligevel
Jens Jørgen

Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 09-07-10 21:47

Den 09-07-2010 20:33, JLA skrev:
> Tak for svarene, jeg må nok bare til at igang med at indtaste mine data
> Men tak alligevel
> Jens Jørgen
Hvis du ikke har Outlook på din Windows7 maskine, kunne du jo overveje
at installere Mozille Thunderbird (freeware) og Lightning - så virker
det næsten som Outlook - der mangler bare noterne.
Her kan du importere kalender og mails fra din .pst-fil.

mvh
Jørgen