Problem med LG Electronics Flatron 915T Pl~
Fra : Danni Philipsen

Dato : 06-08-01 00:38

Hejsa

Jeg har lige købt denne skærm. Jeg synes at skærmen er lidt utydelig nogen
steder på skærmen, jeg fandt da ud af at man bare skal ændre på den
indstilling som kaldes CONVERGENCE som skulle få de blå og røde felter på
skærmen til at passe bedre sammen. Det kan jeg også sagtens, problemet er
bare at den kan ikke blive tydelig over det hele, kun I det ene hjørne, så
er det andet totalt sløret, og omvendt. Så jeg bliver nød til at finde en
mellemting, er der ikke en bedre måde? eller er det skærmen der fejler ?

MVH
Danni

Fra : Remmen

Dato : 06-08-01 07:55

"Danni Philipsen" <dphilipsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

en
> mellemting, er der ikke en bedre måde? eller er det skærmen der fejler

Hej,

Jeg havde samme problem med den første 915+ jeg havde. Derefter sendte
grossisten (sagde forretningen) en brugt skærm til erstatning. Nu venter
jeg på nummer tre... Så se at få den byttet.

Lars

--
www.matrixgames.com <-- Free wargames for download.
www.truecombat.com

Fra : Danni Philipsen

Dato : 06-08-01 11:30

venter du nummer tre ??

har der været fejl på to?

MVH

Danni

Fra : Remmen

Dato : 06-08-01 11:39

> venter du nummer tre ??
>
> har der været fejl på to?
>
> MVH
>
> Danni

Hej,

Nej, nummer to var en brugt skærm (¤&%/#£!!!). Sådan noget skal man jo
ikke finde sig i medmindre de smider fem flasker god malt whisky med i
købet

Lars

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-08-01 11:57

> Nej, nummer to var en brugt skærm (¤&%/#£!!!). Sådan noget skal man jo
> ikke finde sig i medmindre de smider fem flasker god malt whisky med i
> købet

Ja så er det nok ikke grundet convergence at skærmen ser sløret ud (c;
Cheers!

Peter J
En lykkelig 915T+ ejer!