iPhone-rimgetoner
Fra : Ukendt

Dato : 06-07-10 10:50

Hej
Jeg har hentet nogle nye ringetoner og de lander også fint på min
iiPhone via iTunes. Men hvorfor kan jeg ikke bruge dem som toner når
der kommer en sms? De fremkommer ikke som en valgmulighed.
MVH
Ole

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-07-10 10:59

<ab> wrote:

> [...]
> iiPhone via iTunes. Men hvorfor kan jeg ikke bruge dem som toner når
> der kommer en sms? De fremkommer ikke som en valgmulighed.

Det kan du ikke ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 06-07-10 16:16

> Det kan du ikke ...
>
> /thomas

Og for at gøre Thomas´ svar lidt mere pædagogisk og ordentligt, er
ringetoner beregnet til telefondelen, så SMSdelen må nøjes med de/den
indbyggede lyd.

Du skal tænke på, at det er et amerikansk produkt - amerikanerne ved
ikke, hvad en SMS er - de bruger det ikke, og har ingen idé om, hvad de
skal tilbyde de vilde vikinger i Europa...

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-07-10 16:19

> [...]
> ikke, hvad en SMS er - de bruger det ikke, og har ingen idé om, hvad de
> skal tilbyde de vilde vikinger i Europa...

ikke enig .. der er nogen amerikanere der godt ved hvad SMS er .. især
teleselskaberne som ikke bare tager sig betalt for at du sender sms'er
men også takserer dig for SMS'er du _modtager_

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 06-07-10 18:02

> [...]
> teleselskaberne som ikke bare tager sig betalt for at du sender sms'er
> men også takserer dig for SMS'er du _modtager_

Muligt, men du må medgive mig, at det først er indenfor de seneste tre
år, at bonderøvene har taget SMS til sig, og selvfølgelig ved
teleselskaberne, at de kan kradse ind, når den europæiske trend en eller
anden dag rammer kapitalismens højborg.

Inden da anede de ikke, hvad det var, og derfor har amerikanske
telefoner det svært, når det handler om den del - hvorfor kan jeg f.eks.
ikke, med min iPhone, afsende SMS gennem BluePhoneElite endnu????
/Selvom/ programmet understøtter iPhone - Svar: Fordi amerikanerne anser
det for uvigtigt.

Og det har jeg kunnet i mindst syv år med en SonyEriksson.

M.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-07-10 20:21

> Inden da anede de ikke, hvad det var, og derfor har amerikanske
> telefoner det svært, når det handler om den del - hvorfor kan jeg f.eks.
> ikke, med min iPhone, afsende SMS gennem BluePhoneElite endnu????

Tak for den oplysning, og mangler også andre ting bemærker jeg*. Og lidt
ærgeligt da jeg også benytte BPE2.

Note: *Kompabilitetsliste:
<http://mirasoftware.com/BPE2/phones/>

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-07-10 20:28

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Tak for den oplysning, og mangler også andre ting bemærker jeg*. Og lidt
> ærgeligt da jeg også benytte BPE2.
>
> Note: *Kompabilitetsliste:
> <http://mirasoftware.com/BPE2/phones/>

Det eneste iPhone understøtter mht. bluetooth er håndfri set, bluetooth
audio og tethering ( + keyboard på iPhone 4)

Apple synes åbenbart ikke features udover det er værd at bruge udviklere
på*

/thomas

* og for at være helt fair .. det er en meget lille procentdel af
brugeren som saver dem ..

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-07-10 20:46

> [...]
> på*
>
> /thomas
>

> * og for at være helt fair .. det er en meget lille procentdel af

Tak, endnu en gang.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-10 10:57

On 2010-07-06 21:46:01 +0200, 012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) said:

> Tak, endnu en gang.

Også mange tak herfra.
Ole

Fra : Esben

Dato : 09-07-10 12:09

> [...]
> det for uvigtigt.
>
> Og det har jeg kunnet i mindst syv år med en SonyEriksson.

Og det er til dato det bedste argument for IKKE at købe en iPhone (hvis
man ellers overhovedet har råd...)

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad