Desire op opdatering af google maps
Fra : J

Dato : 06-07-10 16:25

Jeg har en desire med google maps, men vil godt have ´google maps med
stemmestyring.

Jeg kan gå på androit market og downloade den, men hvad så med den google
maps der allerede er installeret ?

Har noget prøvet det og kan fortælle lidt om det ?

Fra : J.K.Arning

Dato : 06-07-10 16:46

On 2010-07-06 17:25:00 +0200, J said:

> [...]
> google maps der allerede er installeret ?
>
> Har noget prøvet det og kan fortælle lidt om det ?

Der er tale om en opdatering ... ergo bliver den opdateret.

Har du andre forventninger?

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-10 22:45

"J" <j@jjjjjjjjjjj.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> maps der allerede er installeret ?
>
> Har noget prøvet det og kan fortælle lidt om det ?

Jeg kan sige at det fungerer rigtig godt! Der bliver tilføjet et ikon
"navigation" til hovedmenuen. Du kan bruge denne adgang, eller den gamle
maps adgang.

Claus