Omklacificering og Ordfnider!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-10 11:29

Jeg har overvejet at omklasificere kvinder til en lavere livsform,
sådan at jeg kan bruge dem til formering og samtidig være en
Perverser som jeg er programmeret til!

Desuden er samleje akten med dyr jo ikke sex!

Og så kan jeg være en perverser for første gang i mit liv og gøre formeringsakten med de laverstående*!

Jeg nægter at blive programmeret til at være en løgnhals af Karsten Bjørnholt!

Jeg kan også bare nøjes med at øge min IK, indtil samtale med folk og sex med de er noget jeg gider!

-------------------Quote(mig selv)------------
Men min IK er for lav til at jeg snakker med mennesker mere,
(udover at jeg snakker lidt med min Nabo eller hilser på folk)
og sex kommer heller ikke til at ske

*Deres hjernemasse er meget mindre end rigtige menneskers og de rigtige
mennesker har også større musklemasse hvilket ofte tiltrækker dem, så de
kan blive beskytter af mennesker!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-10 11:43

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0v0iu$amb$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>

> *Deres hjernemasse er meget mindre end rigtige menneskers og de rigtige
> mennesker har også større musklemasse hvilket ofte tiltrækker dem, så de

Jeg ved ikke helt effekten af omklasificeringen på kvinder overalt, når man tager højde for
at min hjerne er torteret kvante mekanisk, hvis der er nogen rødstrømper der bliver til køer eller lignende!
(deres kager er lort, men de kan gøre mælk)

Så kan de sikkert få en erstatning af Karsten Bjørnholt´s arbejdsplads, eller blive malket af en landmand!

Hare Krishna/Lynhurtige Kristus kan sikkert hjælpe dem! Og det er ikke et ondt ord om ham, det er underbevidsthed,
der vil beskytte dem lynhurtigt og hvis de skal være dyr så vil han også være det!(Og kællingerne har altid været svin imod ham)
Og det har han ikke fortjent!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-07-10 13:37

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0v1da$dmh$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> der vil beskytte dem lynhurtigt og hvis de skal være dyr så vil han også være det!(Og kællingerne har altid været svin imod ham)

Og jeg mener svin i den dårlige betydning! Så dårlig at det giver grise et dårlig rygte!
Egentlig har de bare været møgkællinger imod ham!