Opsætning af email på mobilen??
Fra : Lars

Dato : 05-07-10 09:46

Hej!

Har en Sony Ericson X10 min.

Vil sætte den til e-mail funktionen til.

Indtaster mail adresse og kode ; samt pop3 og smtp server. (og det er
de rigtige adresser/servere)

Telefonen kommer med en certifikatfejl, at dato og tid ikke er
rigtige.
Telefonen er sat til GMT +2 (amsterdam)

Er der nogen der har oplevet lign. før... Det har aldrig været noget
problem før
hverken p PCér eller andre telefoner.

Lars

Fra : Per R

Dato : 05-07-10 22:39

"Lars" <lkj002@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rigtige.
> Telefonen er sat til GMT +2 (amsterdam)
>
> Er der nogen der har oplevet lign. før... Det har aldrig været noget

Jeg bruger automatisk dato/tid som ifølge telefonen kommer til (GMT+2,
mellemeuropæisk sommertid) og har ingen problemer med mails på den
// Per R

Fra : cykelsmeden

Dato : 06-07-10 13:12

Den 05-07-2010 23:39, Per R skrev:
> Jeg bruger automatisk dato/tid som ifølge telefonen kommer til (GMT+2,
> mellemeuropæisk sommertid) og har ingen problemer med mails på den

hvordan når i frem til gmt+2 ??

dk= copenhagen/amsterdam/centralEurope=gmt+1
sommertid har ikke noget med tidszone at gøre, med hedder ofte "daylight
savings"

finn

Fra : Per R

Dato : 06-07-10 16:05

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> dk= copenhagen/amsterdam/centralEurope=gmt+1
> sommertid har ikke noget med tidszone at gøre, med hedder ofte "daylight

Alle andre tlf jeg har haft siger også gmt+1 men når du vælger autumatisktid
fra netopratøren i xperia 10x mini og har tdc vælger den (GMT+2,
mellemeuropæisk sommertid) og klokken passer fint med tv/radio så det er mig
underordnet om der stod gmt+-x

//Per R

Fra : cykelsmeden

Dato : 06-07-10 19:05

Den 06-07-2010 17:04, Per R skrev:
> [...]
> (GMT+2, mellemeuropæisk sommertid) og klokken passer fint med tv/radio
> så det er mig underordnet om der stod gmt+-x
op havde jo netop problemet:
> Telefonen kommer med en certifikatfejl, at dato og tid ikke er
> rigtige.
> Telefonen er sat til GMT +2 (amsterdam)
hvilket imho er en helt korrekt fejlmelding, da han burde vælge GMT +1
og sætte daylight setting = true/1/on
Amsterdam kan iøvrigt aldrig være GMT+1 - dårlig kodning, hvis det er en
mulighed.

finn

Fra : cykelsmeden

Dato : 06-07-10 19:45

> [...]
> Telefonen er sat til GMT +2 (amsterdam)
hvilket imho er en helt korrekt fejlmelding, da han burde vælge GMT +1
Amsterdam kan iøvrigt aldrig være GMT+2 - dårlig kodning, hvis det er en
mulighed.

finn