MS Windows
briani 27239
Windows ID er udløbet
Fra : Dan Andersen

Dato : 05-07-10 12:22

Hvordan kan mit Windows Id være udløbet???
Fik fejlmeddelelsen:
"Det angivne produkt-id er udløbet. Angiv et andet produkt-id, eller vælg en
anden supportmulighed."

Det er en Win7 Ultimate, der har prblemer med Windows Installations filen,
som jeg skal have hjælp til

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-07-10 18:07

Det betyder at gratis support for dit ID er udløbet. Hvis du stadig
ønsker support fra Microsoft skal du vælge betalingsløsningen.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Dan Andersen

Dato : 05-07-10 19:22

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Det betyder at gratis support for dit ID er udløbet. Hvis du stadig
> ønsker support fra Microsoft skal du vælge betalingsløsningen.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Takker.. det havde jeg læst... men at et produkt-Id kan udløbe... det vidste
jeg ikke..