Nogen flere ulovligheder!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 10:05

X-Post dk.politik-dk.helbred!

Fandt en seddel i min Jakke lomme (der hvor jeg har mit Kalium!)

"Vi forgifter alting" vi holder aldrig op! Vi myrder resten af din Familie!
Slå dig selv ihjel idag eller din søsters børn bliver slået ihjel!"

Det er selvfølgelig ligemeget med politiet!
Bjørnholts sindsyge rodbehandler dem i hjernen på 5 minutter!
(Brand i Balle, så politiet kan forstå at de har fået en endefuld! Ballerne Brænder og så videre)

Udover mig selv, Har ingen adgang til min bolig!(lovligt)
Softwaren i mit alarmsystem er blevet lavet om!
Houseguard/Garderman

Hvis folk vil snakke med mig, kan de ringe på når jeg er hjemme!

Dem der gør det er ikke interesserede i at slå mig ihjel! Eller kan ikke!
De er kun interesserede i at jeg fremstår som en sindsyg!
(så folk tror jeg lyver når jeg fortæller hvad de har gjort)
Det vil sige DF og Bjørnholt!

Jeg er en myndig person!
Jeg er ikke i nogen form for behandling, jeg er ikke dømt for nogen forbrydelser!
Og har heller ikke begået nogen!
(selvom der er gjort en del med programmering for at overbevise mig om det, og sikre at hvis jeg forsvare mig selv,
så bliver jeg slået ihjel i hjernen eller rettere landet jeg bor i forsøger at gøre det! Efter at Bjørnholt og Co. har fået mig til
at påstå
at jeg engang har slået en person og derefter har kaldt mig en voldelig vanvittig) Hvis jeg ikke havde påstået det, var personen
blevet myrdet ligesom min far(Gerhard Nicolaysen, som blev skudt) og derefter blev jeg forsøgt gjort skyldig!
Ved at blive sat i en Trance og fik besked på at forestille mig at jeg havde gjort det! Mens det blev det optaget på
bånd!

(Heldigvis var jeg for uvågen og uklar til at have fået at vide hvilket rum det havde foregået i og forestille mig at det foregik
i det forkerte rum, at jeg aldrig kunne have fundet på at gøre det i virkeligheden uden at være programmeret)

Sedlen er ligegyldig, mit alarmsystem er rigeligt bevis sammen med alle de andre beviser!

Jeg skrev allerede igår at jeg mistænker Frie Radikaler, jeg har overvejet ikke at skrive om sedlen!
Da det bare ødelægger folks tro på lov og ret!

Jeg har hele tiden mistænkt, at blive låst i søvn når jeg lægger mig til at sove!
Men i det mindste har de skyldige
(der har gjor det i mange år(12år), formået at få dem selv i Helvede når de dør, i trillioner af år*)
Og helvede er ægte! Jeg har vitterlig bygget det!

Jeg tror Bjørnholt rotere de sindsyge han bruger! Dvs. bytter dem ud!

Og hvis de har brugt Muslimer som de plejer, altså DF
Der ingen grænser for hvad DF er villige til!

*(egentlig er det trillioner af trillioner af år!)

mit alarmsystem er købt her:
http://www.boligalarmer.dk/sammensæt_din_egen_houseguard_gsm_alarmpakke__plus_-p-125.html

Og er på billedet!
(som sagt softwaren er lavet om!)

Under walk testen virker "DoorChime" man vælger de i en menu på panelet!
I drift virker Door chime funktionen ikke! hverken ved høj eller lav funktion!

Det har efterhånden kostet mig i nærheden af en million eller mere i stjålne ting, og ting jeg bliver nødt til at smide ud!

Det siger sig selv at i et alarm system, er det præcis det der ikke må ske!
at under testen virke det, men i drift virker det ikke!
Alting er blevet gjort af producenten for at undgå den situation!

Tænk hvis at alle verdens affyrbare inter-kontinentale våben samtidig oplever at
alt det der ikke må ske "sker"!

Kill them all and let me sort them out?
Det er kun Muslimer der ikke kommer i helvede!

Og så mig, hvis jeg er medlem af folkekirken når jeg ikke gider være her mere!
--
Peter-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr