MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista - dvd/CD brændning stopper med fejl
Fra : JBJ \(4920\)

Dato : 05-07-10 09:30

Hejsa, nogle gange kan jeg ikke brænde CD'ere eller DVD, programmet(ser ud
til at være en windows fejl og ikke program fejl, da jeg har prøvet flere)
stopper med en medium fejl. Problemet er bare at det intet har at gøre med
medium, fejler er ligesom det der skete med upper og lower filter, de er
slettet nu og er ikke kommet igen. Genstarter jeg den bærbare så virker alt
fint, og nu har jeg lige prøvet at kun logge ud og ind igen, og alt virker
fint - Lige indtil det sker igen. Kunne se ud til at det er noget der
opstår efter at den bærbare har været gået i slumre eller dvale.

Er der en løsning(bortset fra at skulle genstarte hver gang jeg skal brænde
noget)?

Toshiba satellite L40-139
Vista home Premium 32bit
2GB ram