MS Windows
briani 27239
Slette en Windows PC via en remote forbind~
Fra : Stampe

Dato : 05-07-10 08:29

Findes der et script til en Windows maskine som man kan køre således at den
sletter alt ved næste opstart?
Det skal gøres via en remote opkobling, men ja det er jo ligemeget

Mvh
Allan

Fra : N_B_DK

Dato : 05-07-10 10:12

"Stampe" <ask@ask-service.dk> wrote in message
> Findes der et script til en Windows maskine som man kan køre således
> at den sletter alt ved næste opstart?

Nej.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Rado

Dato : 05-07-10 12:22

On Mon, 5 Jul 2010 11:12:08 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Stampe" <ask@ask-service.dk> wrote in message
>
>Nej.

Hvis man kan genstarte den via remote og få den til at køre et eller
andet DOS script burde det vel nok være muligt.

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,

Fra : N_B_DK

Dato : 05-07-10 13:32

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in message
> Hvis man kan genstarte den via remote og få den til at køre et eller
> andet DOS script burde det vel nok være muligt.

Men det er det ikke, på en 9X maskine ja, men ikke en NT baseret maskine.

Den eneste måde det kan lade sig gøre, er hvis maskinen har et remote
management kort, der giver mulighed for at redirecte skærm og tastatur/mus,
og det er kun (nogle)servere der har det. (det kan dog oftest tilkøbes, men
det er en anden snak)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Rado

Dato : 05-07-10 14:04

On Mon, 5 Jul 2010 14:31:48 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

> [...]
>og det er kun (nogle)servere der har det. (det kan dog oftest tilkøbes, men

Så vidt jeg ved findes der da remote programmer der giver adgang til
mus/tastatur på en alm. Windows maskine.