Smukfest App - hvor
Fra : Jesper Lillesø

Dato : 05-07-10 03:28

Hej

Jeg har set flere reklamer for en App til iPhone som gør man kan
"planlægge" sin festival. Nedenstående er et af de steder man kan se
det omtalt:

http://fpn.dk/digitalt/mobil/article2099778.ece

Men i "min" iTunes er der ikke rigtigt noget at finde. Jeg har søgt på
"smukfest", "Kiloo", "Skanderborg" osv. Men intet relevant kommer op.

Har nogen af jer fundet denne App?

--
Jesper

Fra : KentBM

Dato : 05-07-10 13:30

Den 05/07/10 11.28, Jesper Lillesø skrev:
> [...]
>
> Men i "min" iTunes er der ikke rigtigt noget at finde. Jeg har søgt på
> "smukfest", "Kiloo", "Skanderborg" osv. Men intet relevant kommer op.

Et hurtigt tjek på smukfest.dk afslører intet om en app. Men du kan jo
prøve spørge på info@smukfest.dk. Måske kan de hjælpe.

--

Kent