moka USB-dvbt til Mac
Fra : zillyink

Dato : 04-07-10 13:21

Jeg har en Digi TV USB ting til en WIN maskine jeg ikke bruger mere,
mærket MOKA digital tv reciever.

Nogen af jer der kender steder hvor jeg kan finde software så jeg kan
se tv på Mac´en!?

med svedig hilsen...

--
fb

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-07-10 20:34

zillyink <zillyink@gmail.com> wrote:

> Jeg har en Digi TV USB ting til en WIN maskine jeg ikke bruger mere,
> mærket MOKA digital tv reciever.
>
> Nogen af jer der kender steder hvor jeg kan finde software så jeg kan
> se tv på Mac´en!?

<http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/software/EyeTV-3/pro
duct1.en.html>

<http://www.equinux.com/us/products/thetube>

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-07-10 21:58

> <http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/software/EyeTV-3/pro
> duct1.en.html>
>
> <http://www.equinux.com/us/products/thetube>

Har de drivere til MOKA'ere?

Du skal jo have noget der kan trække chipsættet og lægge firmware ind
og det der er værre.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-07-10 22:01

> Har de drivere til MOKA'ere?

ikke umiddelbart ... men MOKA har jeg aldrig hørt om ... mon ikke det er
noget rebranded halløj ?

> Du skal jo have noget der kan trække chipsættet og lægge firmware ind
> og det der er værre.

den skal bare køre med et chipset om er understøttet via et andet
produkt ..

Men google ved ikke meget om MOKA.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-07-10 22:18

> ikke umiddelbart ... men MOKA har jeg aldrig hørt om ... mon ikke det er
> noget rebranded halløj ?

Skal vi så ikke starte med at formode at dimsen som udgangspunkt _ikke_
er understøttet på Mac?

Personligt ville jeg antage at den kun virker på Windows, og råde til at
man i stedet køber en passende Elgato-dims og så følger der ordenlig
software med ved samme lejlighed.

> den skal bare køre med et chipset om er understøttet via et andet
> produkt ..

Jeg kan godt lide din afslappede holdning til brug af ordet "bare".

> Men google ved ikke meget om MOKA.

Meget dårligt tegn.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-07-10 22:49

> Skal vi så ikke starte med at formode at dimsen som udgangspunkt _ikke_
> er understøttet på Mac?

The Tube har en demo version ... det er gratis at prøve ..

> Personligt ville jeg antage at den kun virker på Windows, og råde til at
> man i stedet køber en passende Elgato-dims og så følger der ordenlig
> software med ved samme lejlighed.

enig ..

> Jeg kan godt lide din afslappede holdning til brug af ordet "bare".

jeg har generelt en afslapper holdning til de fleste ting ..

> Meget dårligt tegn.

igen enig ..

/thomas