MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med ekstern harddisk
Fra : b.k

Dato : 04-07-10 06:24

Jeg har en packard bell 1 tb usb disk.Når jeg åbner diske får jeg en
fejlmelding der siger at explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes.
Nogen som kan hjælpe med problemet?

MVH
Kjeldsen

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-07-10 09:17

On Sun, 4 Jul 2010 07:24:20 +0200, "b.k" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg har en packard bell 1 tb usb disk.Når jeg åbner diske får jeg en
>fejlmelding der siger at explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes.
>Nogen som kan hjælpe med problemet?

Altså når du dobbelklikker på drevbogstavet i explorer så kommer
fejlmeddelsen ?

Hvad sker der hvis du højreklikker på drevet og vælger egenskaber ?

Bliver disken præsenteret i enhedshåndteringen ?

Hvilket MS OS benytter du ?

/Hans

Fra : b.k

Dato : 06-07-10 03:58

> Altså når du dobbelklikker på drevbogstavet i explorer så kommer
> fejlmeddelsen ?
Jeg åbner disken og så kommer meldingen.

> Hvad sker der hvis du højreklikker på drevet og vælger egenskaber ?
Så kommer de normale oplysninger som på de andre drev.

> Bliver disken præsenteret i enhedshåndteringen ? Ja.
>
> Hvilket MS OS benytter du ?
XP pro sp3

Disken virker perfekt på andre maskiner.

Fra : Peter

Dato : 04-07-10 11:40

"b.k" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en packard bell 1 tb usb disk.Når jeg åbner diske får jeg en
> [...]
Prøv den på en anden computer.
Lyder som om det er Explorer der har en fejl og ikke harddisken.
Prøv evt. at disable alle tilføjelses programmer i Explorer.
Virke harddisken nu, så enable tilføjelses programmerne, en efter en, til
harddisken igen får fejl

PeterB

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-07-10 14:41

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev :

>"b.k" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
..
>Prøv evt. at disable alle tilføjelses programmer i Explorer.

Hvilke tilføjelsesprogrammer kan man fjerne derfra?

explorer.exe er stifnder, altså det program, der fx. viser en
mappe.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft