Simpel browsing?
Fra : Esben

Dato : 04-07-10 14:43

Sidder et par uger endnu på en såkaldt 3G forbindelse der vist lige kan
snige sig op omkring ISDN-hastighed formodenligt pga. dårlig dækning.
Har prøvet at udelade billeder i Firefox, men den virker til at have det
dårligere med den lave båndbredde end Safari har. Ville også gerne
slippe for alt flash/reklame-hejs i de uger.

Hvad er den letteste vej at gå? Saft er vist ikke kommet på 10.6...?! Er
der andet der kan gøre det jeg ønsker, evt. download af en anden
browser...

Det er lidt svært for mig at sidde og surfe på løsninger...!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-07-10 14:51

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]
> browser...
>
> Det er lidt svært for mig at sidde og surfe på løsninger...!

<http://www.pimpmysafari.com/plugins/saft>

skulle gerne virke på10.6.x

Fra : Esben

Dato : 04-07-10 15:36

> <http://www.pimpmysafari.com/plugins/saft>
>
> skulle gerne virke på10.6.x

Jamen, det var jo den rigtige vej derhen. Sidst jeg kiggede kunne jeg
kun finde til 10.5

Så tak!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 05-07-10 15:38

> Jamen, det var jo den rigtige vej derhen. Sidst jeg kiggede kunne jeg
> kun finde til 10.5
>
> Så tak!

BTW:

Kan Safari bringes til at browse off-line som Firefox kan? Synes det er
en manglende feature ellers...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-07-10 16:01

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> BTW:
>
> Kan Safari bringes til at browse off-line som Firefox kan? Synes det er
> en manglende feature ellers...

nix ... men hvad vil du bruge det til ?

*thomas

Fra : Esben

Dato : 06-07-10 08:31

> nix ... men hvad vil du bruge det til ?

bladre i de sider jeg har været igennem når jeg er røget offline igen.
Såkaldt 3G holder sjældent forbindelsen særligt længe her hvor jeg er.