Helbred 2.Juli-2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-10 13:36

Helbred 2.Juli-2010

Vågnede mere op her for 5-8 minutter siden!
Langt mere vågen end i lang tid!
Mangler stadig væk ca. 20% af min IK!
Men jeg kan huske "hvem jeg var og er" en følelse!
(jeg er næsten holdt op med at være en skygge af mig selv for første gang i 12år)

Ps. Jeg kan huske Dj Ævl og Bjørnholt stå og aftale at dreje noget rundt(lukke af)
vride rundt, lave noget om og så vågne mig op, krøblet i et sådan omfang at jeg blev nødt
til at slå mig selv ihjel!(noget i den retning)

mens jeg skriver deette er det blevet lidt være igen!

Desuden så er der jo det med at vågne mig op 10 år senere og give mig skylden for alt det lort (forbrydelser)
de har gået og lavet! Men det er 12år siden nu!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-10 13:41

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0kmfo$kaa$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> de har gået og lavet! Men det er 12år siden nu!

Også noget underligt nogen sagde med "han skal ligesom udtorteres" når første de ligesom er torteret ud,
så er det åbenbart ikke så slemt for dem!

DJ Ævl og Bjørnholt

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-10 13:44

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0kmpb$lfj$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> så er det åbenbart ikke så slemt for dem!

Det er så fra før jeg sagde "smil du er på" til DJ Ævl for at redde mit liv, inden tortur videon blev lavet!
Der var Sanne Hovgensen ,og nogen andre DJ Ævl åbenbart mente der var råd til at miste!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-10 13:57

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0kmvh$m4l$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> Der var Sanne Hovgensen ,og nogen andre DJ Ævl åbenbart mente der var råd til at miste!

Nu vil jeg sove en times tid!
Det gælder om at komme i REM(Rapid Eye Movment- Den dybe del af søvnen hvor hjernen bliver kortlagt!)
Jeg har på fornemmelsen at en del ahf hjernen har været tvunget til ikke at sove i lang tid! Spærret af, så den ikke kunne
bruges af resten af min hjerne!(gjort med EMDR Fuldstændig livsødelæggende, især hvis resten af hjernen, konstant har lagt
hjernemasse
på for at korrigere for tabet, og man er blevet fyldt med tungmetal støv imens man spiser fiskeolie!)

Altsammen for at forsøge at myrde menneskeheden(Bjørnholt er et sindsygt dumt svin!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-07-10 14:01

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0knmv$p2f$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Altsammen for at forsøge at myrde menneskeheden(Bjørnholt er et sindsygt dumt svin!)

Ihvertfald livsødelæggende ihvertfald så længe det foregår!

Træner man sin hjerne hele sit liv, bliver lidt deprimeret, og et sindsygt dumt sadistisk pædofilt forræderisk svin!
forsøger at ødelægge ens liv!(og det er "Forræderi" at programmere vælgerne i et demokrati til at stemme på et bestemt
politisk parti med Hypnose/Emdr)

Med Kvante Mekanik er det fuldstændigt lovligt!