ekstraordinært billigt for en ny SV650 med~
Fra : Per

Dato : 02-07-10 20:00

Hej !

Jeg læste lige i Touring Nyt, at Suzuki importøren nedsætter prisen på en
SV650 AK7 årgang til 70.000 kr

Det er vist en mavepuster i det segment.
http://www.enghave-motor.dk/mc/SV650SK9/SV650SK9.htm

Det er nok en fejl, at de her viser en 09 udgave.

Jeg har intet med Enghave eller Suzuki at gøre, jeg synes bare man får
overdrevent meget MC for pengene i det her tilbud.

Mvh. Per

Fra : Western

Dato : 02-07-10 21:30

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev

> [...]
>
> Det er vist en mavepuster i det segment.
> http://www.enghave-motor.dk/mc/SV650SK9/SV650SK9.htm
>
> Det er nok en fejl, at de her viser en 09 udgave.

Ifølge prislisten er det ikke en fejl. 09'eren i S-udgave står til
69.995 uden ABS, mens den tilsvarende 08'er med ABS står til 94.995.

Det er imponerende priser. For 10 år siden købte jeg en SV 650 S, og gav
90.000, og det var dengang et meget konkurrencedygtigt tilbud.

--

Leif Westen

Fra : kop

Dato : 03-07-10 15:13

> [...]
>
> Jeg har intet med Enghave eller Suzuki at gøre, jeg synes bare man får
> overdrevent meget MC for pengene i det her tilbud.

....men nu er det jo heller ikke en ny model mere, så langt fra da, som så
mange andre af Suzukis "gode" tilbud.