brændt skosål på udstødning
Fra : Jens S

Dato : 02-07-10 10:13

nyt subj.
konens skosål har lavet sorte striber på udstødningen på hans 1250
bandit.
hvordan eller hvad skal han polere med ?
han har prøvet at varme udstødning op, polere med lampeolie, lugtfri
petrolium og rensebenzin.
gode foreslage modtages.

og nej, at lade konen blive hjemme er ikke et emne, og ja hun har fået
nye mc-støvler.

jens s.
bmw

Fra : Claus Skovbo

Dato : 02-07-10 17:59

"Jens S" <jupiter59@bbsyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gode foreslage modtages.
>
> og nej, at lade konen blive hjemme er ikke et emne, og ja hun har fået nye

Hej Jens

Jeg har haft held med acetone.

Held og lykke.

BMWenlig hilsen

Claus

Fra : Futte&Co

Dato : 02-07-10 20:59

Jens S skrev:
> [...]
> petrolium og rensebenzin.
> gode foreslage modtages.
>
> og nej, at lade konen blive hjemme er ikke et emne, og ja hun har fået

Har du prøvet Armand's universalmiddel, barberskum!
Ellers kunne du prøve med et "brunsæbeomslag" i noget madfilm folie
noget. Lad det sidde et døgns tid så skulle det være til at skrabe af
med et stykke hård plast, eller andet der ikke ridser.

--
Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Armand

Dato : 15-07-10 19:57

Futte&Co skrev:

> Har du prøvet Armand's universalmiddel, barberskum!

--
Armand.
(der IKKE har testet på fastbrændt gummi)

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 02-07-10 22:15

Den 02-07-2010 11:13, Jens S skrev:
> [...]
>
> jens s.
> bmw
>
>For en hel del år siden havde jeg samme problem. Her fik jeg næsten det
hele fjernet ved at varme det op med varmluftpistol.
Der skal så meget varme på, som fik skosålen til at smelte.
Hilsen Matthias

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-10 13:31

> [...]
> hvordan eller hvad skal han polere med ?
> han har prøvet at varme udstødning op, polere med lampeolie, lugtfri

Har prøvet det samme uheld med MC og kone.
Autosol kunne nemt polere det væk.

DDS
Suzuki SV 650S 99
Suzuki DR 350S
PGO G-MAX 150

Fra : Jens S

Dato : 04-07-10 22:39

Følgende er skrevet af Dennis:

> Har prøvet det samme uheld med MC og kone.
> [...]

takker endnu engang for diverse foreslag.
de er sendt videre til bandit-manden.

jens s.
esbjerg
bmw k 1200 s

Fra : jim

Dato : 05-07-10 06:38

Har ikke prøvet det selv (er faktisk lige ved at montere et par
fodplader til passager af samme årsag) men min kollega bedyrer at "de
allesammen" bruger viskelæder.

/jim