Noget mere svineri!(opdateret og rettet, l~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 18:38

X-Post dk.politik-dk.helbred

Desuden tror jeg også at jeg smider alle narkomaner 5000år i helvede!Dem der sælger det 10000år!
(Nogen Muslimer der gik uden om, de burde vide bedre!)

De kan bare lade være med ast tage det, så er det ikke et problem!
Bjørnholt og Co. pumpede mig fyldt med (jeg tror heroin) i 2001!(deromkring)

Jeg tror det er der beskidtheds følelsen kommer fra!

Jeg ved ikke helt hvorfor jeg egentlig altid har været rasende på narkomaner og bedøvere,
jeg tror det er noget med at de ødelægger hele nydelses/belønnings systemet!(Jo, det er derfor!)

Jeg drikker selv kaffe og ryger cigaretter, noget jeg ville have været holdt op med som
ca. 28 årig(hvis det ikke var for tortur programmeringen) , jeg har før været holdt i 3 måneder og det gik udemærket!

FUT: Follow up to dk.helbred
--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 18:54

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fvfm$tpr$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> ca. 28 årig(hvis det ikke var for tortur programmeringen) , jeg har før været holdt i 3 måneder og det gik udemærket!

Ja ,det hjalp en del at få væk der er stadig noget, men nu smager vand(sødt og vammelt/klistret)
Jeg husker DJ Ævl sige noget om at gøre min hjerne til en sukkerknald!

Nu er der noget af det modbydelige lort igen!

500 Milliarder år ekstra til Bjørnholt og Co. plus Hubbard det uduelige røvhul!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 18:56

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:Db2dnQBp68-JGLbRnZ2dnUVZ7s6dnZ2d@giganews.com...

> [...]
>
> Nu er der noget af det modbydelige lort igen!
>
> 500 Milliarder år ekstra til Bjørnholt og Co. plus Hubbard det uduelige røvhul!

Og, så var der nogen andre der forsøgte at bestemme over mig 1 milliard år til dem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 19:08

> [...]
>
> Nu er der noget af det modbydelige lort igen!
>
> 500 Milliarder år ekstra til Bjørnholt og Co. plus Hubbard det uduelige røvhul!

Noget mere programmering(det var noget af det de stod og aftalte at give paracetamol skylden for)
jeg brugte lige noget Listerine "mundskyllevand" og fik en smag af parfume i munden!
(det er umuligt der er parfume i, men kvantekørsel kan gøre det! Og det er lidt farligt!)

Noget de også sprøjtede i munden på mig under tortur programmeringen!

500 mIlliarder år ekstra! Til Bjørnholt og Co. plus Hubbard den uduelige!