Ting og sager! 30 Juni!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 08:12

Har ca. 1/4 af min IK, kommer blod ud af bihulen,
og lidt betændelse og det føles som om noget sidder i spænd!

Den følelse har været der i mange år!

Desuden er jeg programmeret til ikke at måtte gøre noget ved det;
og manipulere min læge/alle læger til at være uduelig! DJ Ævl´s(programmering)

Jeg mener at huske nogen aftale, at de kan fjerne det og være nogle store helte!
(i følge min underbevidsthed og brainstem)

--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 08:17

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0eqqb$4pt$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
> Jeg mener at huske nogen aftale, at de kan fjerne det og være nogle store helte!
> (i følge min underbevidsthed og brainstem)

Vågnede lidt op af noget kaffe!(var nede og købe det hos bageren)
Men stadigvæk omkring 1/4 af min IK!

Det kan være det er gjort i nat, det med bihulen men jeg tvivler!
Det er højst sandsynligt gjort lige efter min læge har undersøgt den,
Men jeg syntes det følte sådan inden ellers havde jeg ikke bedt ham om at undersøge det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 08:20

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0er2o$5o1$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> Men jeg syntes det følte sådan inden ellers havde jeg ikke bedt ham om at undersøge det!

Sidder lige nu og svinger på grænsen til at burde umyndiggøres IK mæssigt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 08:33

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0er88$6dn$1@news.eternal-september.org...

> Sidder lige nu og svinger på grænsen til at burde umyndiggøres IK mæssigt!

> [...]
Køre stadigvæ med kvanten ihvertfald min Brainstem/underbevidsthed!
Til del også min Bevidsthed!

Det der kræver Viden,Viljestyrke,Intelligens for at opnå, virker bagefter selv med lav IK!
Det er ligesom at lære at cykle! Den kan selvfølgelig også være at min Underbevidsthed/Brainstem
har beslaglagt regnekraft i stort omfang, men det er så ulideligt nu, at det er umuligt at overleve!

Men det er selvfølgelig 12år siden jeg har været vågen og tortur fri!
(tortur programmeringen er ren sadisme gjot af Bjørnholt og Co.)
Egentlig er det bare signaler fodret til Brainstem og Limbic system fra hukommelsen
med det foremål at overvælde den og slå mig ihjel(Bjørnholt og DJ Ævl stod og aftalte
at give Paracetamol skylden "Vi kan gøre hvad vi har lyst til, og give Paracetamol skylden" Ordret!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 08:55

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0es1g$97p$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> at give Paracetamol skylden "Vi kan gøre hvad vi har lyst til, og give Paracetamol skylden" Ordret!

Det vil også sige at jeg er gået fra den højst målte IK nogensinde(alt efter hvad jeg ved)
til at være gjort næten en Idiot! Altsammen fordi jeg blev lídt deprimeret i DF-Danmark!
Og tog Karsten Bjørnholt i landsforræderi!

Manden er en idiot og ren ondskab der absolut ingen selvkontrol har over for mennesker
der ikke kan bevæge sig, det samme gælder Bodil Egeberg og Dj Ævl!

Desuden er der en del programmering der prøver at gøre mig til en "kendt løgnhals"(en folk ved eller tror lyver!)
Det er ikke lykkedes for dem at gøre mig til en løgner(medmindre der er direkte fysisk tortur mens jeg ikke kan bevæge mig)

Bortset fra en enkelt gang, de har formået at få mig til at påstå at jeg har slået et familiemedlem,
ellers ville personen blive myrdet ligesom min Far* og jeg forsøgt hængt op på det!
(sådan de kunne påstå at jeg er en voldelig vanvittig)

*Da min far blev myrdet, satte Karsten Bjørnholt mig et par dage senere i en trance(min egen lejlighed som sædvanlig,
og gav mig besked på at forestille mig at jeg havde myrdet ham, hvilket jeg gjorde! Han optog det på bånd, jeg blev kun reddet af
at jeg ikke havde været vågen og klar nok i hovedet, til at få at vide hvilet rum det havde forgået i, så det jeg forestillet mig
var i det forkerte rum(køkkenet) men i virkligheden blev han skudt i stuen!
(det bliver kaldt selvmord nu, men passer slet ikke til hans personlighed)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 09:11

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0eta0$e9i$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> (det bliver kaldt selvmord nu, men passer slet ikke til hans personlighed)

Dengang havde de travlt med at lave en masse lort/ballade ifølge dem selv,
"de stod og aftalte at vågne mig op 10 år senere og give mig skylden for alt deres lort", det er 12år siden! nu"
det var efter at de programmerede mig til at "gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt" DJ Ævl ect ect.....

Og starten på 12 år med "ALT" havd jeg absolut ikke vil have på personligt plan!

Da jeg snakkede med Bjørnholt og Co. var det absolut "ENESTE" der var galt med mig ifølge alle definitioner
Seratonin mangel! Desuden var jeg begyndt at isolere mig selv lidt socialt(og det har der så været en grund til)!

Efter så langs tid ekstrem tortur og en bemærkning fra tortørene "kun GUD kan få det der væk(programmørene)"
og så er der kvante kørsel!

Hele Forræder og Kujon mentaliteten som DF har udbredt i Danmark, er selvfølgelig også altid været deres foremål
med at eksistere! Latterliggørsel og ødelæggelse af Danmark, og landets national psyke, for at få hævn for
svag pisser nationens ophør!
(Apartheid Sydafrika, det er der de får deres penge fra) desuden har de manipuleret en del på "højre fløjen" ,til at
syntes at det er en god ide, at nedbryde de individuelle Europæiske landes national følelse, for at bane vejen for en
Europæisk stat!

Og så er der nogle andre der også gerne vil have folk gjort til Muslim hadere i Danmark og Europa!

Den eneste sikre måde at undgå forædderne idag ,er at undgå at stemme DF og blive en Muslim!
(hvorefter de højst sandsynligt selv vil opsøge jer!)