DLS 2010
Fra : Ukendt

Dato : 01-07-10 15:48

Jeg har installeret DLS på en notebook og en laptop med henholdsvis XP og
vista.
Kører fint, kan kikke på kortene, men har endnu ikke forsøgt mig med en
gps-mus.

Derimod har jeg installeret skidtet på en medion med Win 7 for en kammerat.
Programmet kørte godt nok, med der gik da ged i det, da vi forsøgte os med
den gps-mus, DSU sælger.

Ikke til at få til at virke, før man gav programmerne besked om at lade som
om de kørte under Vista.
Altså IKKE up to date..!!

Da gik det som smurt.

En "forbedring" i forhold til tidligere udgaver, men stadig, mener jeg, en
gang amatørfis, som ikke kan være udviklingsudgifterne værd.

Så som før mener jeg:
DLD er noget møg, bortset fra, at vi får søkortene i opdateret stand.

Men dem har vi jo i forvejen---

Snart sagt alt hvad er findes af PC navigationsprogrammer er bedrer, end
hvad "sejlerorganisationen" kan præsterer--!!

Hvad skal der dog til, for at sparke liv i slipsedyrene, der prioriterer
vore kontingenter?
Så vi ikke OL - kapsejlere kan få blot lidt for pengene?

MVH
Egon