Hvilke yamaha værksted dygtigst?
Fra : Carl

Dato : 29-06-10 20:39

Hvem er dygtigst på sjælland og laver service omhyggeligt og professionelt
på Yamaha?

Hvad mener I om mekanikerkompetencerne hos disse

Yamaha i Hillerød
MCX i vordingborg
Fisker MC kbh

Fra : Steen E.

Dato : 29-06-10 22:01

Jeg kender kun Fisker i Kbh hvor jeg har fået lavet alle service, dækskift
osv. Altid helt i orden, og god service, en gang havde den fået nye dæk, og
punkterede på noget skarpt den første aftentur. Vejhjælpen tog MC'en med, og
kørte ind til Fisker om morgenen med den .. her blev den ordnet så jeg kunne
hente den om eftermiddagen igen (og det var lige i højsæsonen med
megatravlt)

--
SteenE
Fazer 1000 '94

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-07-10 10:31

Steen E. wrote:
> [...]
> tog MC'en med, og kørte ind til Fisker om morgenen med den .. her blev
> den ordnet så jeg kunne hente den om eftermiddagen igen (og det var lige

Mine erfaringer med Fisker begrænser sig til el-problemer der ikke kunne
løses efter 3 besøg (indtil en kammerat spurgte om batteriet egentlig
havde været skiftet) og en tyverialarm der var så ustabil at jeg til
sidst måtte deaktivere sirenen.
En alarm jeg iøvrigt måtte smådiskutere med Herrn Fisker om at få
udleveret manualen til ("Jamen du har slet ikke brug for manualen, se
hvor nemt den fungerer"), og da jeg så fik den var den tydeligvis ikke
out-of-the-box, men snarer off-a-workbench-back-of-the-garage :-/

Men indrømmet... det er små 10 år siden efterhånden. De kan jo have
forbedret sig siden.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 29-06-10 23:17

> [...]
> på Yamaha?
> Hvad mener I om mekanikerkompetencerne hos disse

Da jeg havde min FZ6 tog jeg ind til Fisker med den, men det var nu mest
fordi der ikke var andre autoriserede værksteder i nærheden. Jeg synes
ikke særligt godt om servicen i butikken, hverken under købet eller
under de to serviceeftersyn jeg nåede at komme til. Værkstedet kan jeg
ikke sige så meget til, da jeg bare fik lavet normal service, og det kan
de fleste vel klare. Jeg savnede dog lidt bedre kommunikation med dem
der skulle lave motorcyklen.

Men det kan da godt være at man får en lidt mindre snobbet behandling
hvis man køber en lidt dyrere mc som ikke er på tilbud.

Mvh. Martin

Fra : Thomas Makro

Dato : 30-06-10 15:21

On 29 Jun., 21:38, Carl <c...@usenet.invalid> wrote:
> Hvem er dygtigst på sjælland og laver service omhyggeligt og professionelt
> på Yamaha?

Prøv at søge på Fisker, så vil du se at han har en del negative kunder
på samvittigheden. Alene ud fra antallet af personer der har haft
dårlige erfaringer med den forretning...
Jeg har selv været derinde en enkelt gang, og det var nok til mig. Det
er dog flere år siden, så det er muligt at der i mellemtiden er kommet
anden ejer.

Jeg har selv brugt MC Centeret i Hillerød, www.mccn.dk, og har været
godt tilfreds. Jeg var forbi så sent som i dag, og hørte at værkstedet
stort set ingen ventetid har, selv om vi jo er midt på sæsonen. Det er
ren luksus, sammenlignet med mine erfaringer fra dengang jeg benyttede
MC værsteder i Kbh. Her var der flere ugers ventetid hver sommer. Helt
tosset var det hos Ågesen. De mindre værksteder havde kun få ugers
ventetid, men det kunne også være slemt nok.

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **