Mus ???
Fra : Jacob

Dato : 05-08-01 22:15

Hejsa NG

Da eg er godt og grundigt træt af min M$ Explorer Optiske mus. Den er UMULIG
at game med.

HVad findes der af alternativer til Gaming, men også normalt
computerbrug?????
Prisen må gerne lille under 400 kr... ( Dette udelukker self. Razor
Boomslang ;) )

/ Jacob

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 05-08-01 22:45

Jacob <street_kodak@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> computerbrug?????
> Prisen må gerne lille under 400 kr... ( Dette udelukker self. Razor

Jeg er godt tilfreds med min optiske logitech pilot mouse, den lider, som
alle andre optiske mus, af at den kan "miste grebet" ved meget hurtige
bevægelser i f.eks. couterstrike, men den skal provokeres så meget at jeg
ikke synes at det er et problem når jeg spiller. Hvis man gerne vil have en
lidt større mus, så er der også logistechs mouseman. Begge mus findes også i
ikke optiske udgaver, og de er også ganske gode.

--
// Søren Hjelholt

- Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den !!!