MS Windows
briani 27239
Glemt kode - Auto script program
Fra : Morten P

Dato : 01-07-10 18:55

Jeg har glemt min kode til en TrueCrypt volume men har en ide om hvilke ord
jeg nok har anvendt til den.

Nu har jeg så fået lavet alle kombinationer af de her ord, og vil gerne have
et program, der kan klikke i TC og vælge Mount og derefter plotte en kode
ind fra en tekst fil og blive ved med at prøve til det fungerer

For nogle år siden fandt jeg et program der kunne netop dette, men det aner
jeg selvf ikke hvad hedder idag

Nogen gode bud?

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-07-10 22:24

Morten P skrev:

> For nogle år siden fandt jeg et program der
> kunne netop dette, men det aner jeg selvf
> ikke hvad hedder idag
>
> Nogen gode bud?

Kunne det være Snadboy's Revalation du
tænker på?

Den kan se tekst ud fra de prikker eller stjerner
der kommer i et felt med adgangskode.

Den er lidt omstændelig at installere, min Norman
antivirus kan ikke lide den

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Morten P

Dato : 04-07-10 08:25

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote in message

> Kunne det være Snadboy's Revalation du
> tænker på?

Er det ikke den der kan se koder?
Det er ikek tilfældet her, der kender jeg ikke koden og den skal tastes i et
input felt og der skal prøves en 200 kombinationer

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-07-10 22:58

Morten P skrev:

> Er det ikke den der kan se koder?