DNS timeout under 10.6.4
Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 30-06-10 12:28

Efter opgradering til Mac OS 10.6.4 oplever jeg, at det ofte tager lang
tid at loade sider i Safari, og nslookup giver somme tider timeout. Det
virker periodisk.

Min Linux-maskine, som bruger samme internetforbindelse, kører uden
problemer.

Nogen der har et bud på, hvad problemet er, og hvordan det løses?

/Henrik

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-06-10 18:00

"Henrik S. Pedersen" <aaa_nospam@c.dk> writes:

> [...]
> problemer.
>
> Nogen der har et bud på, hvad problemet er, og hvordan det løses?

Periodiske fejl er notorisk svære at fikse.

Du kan jo undersøge om dine DNS-server adresser er ens på dine to maskiner.