Igen igen!(programmering og sexlyst)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 07:29

Stadigvæk ikke en Perverser!(Og min forestillingsevne virker nok til at teste det!)
Og der er Testosteron i blodet!

(Og jeg er istand til at skubbe Bjørnholt og Dj Ævls svineri væk! Også selv om det er Geografisk tæt på!)

Men nu har jeg ondt i nyrene????????
(og en modbydelig giftig og grim smag i munden, mundskyllevæske eller programmering egentlig er det ligegyldigt
når jeg kører med kvanten hvis jeg tror det er grimt så er det grimt)
(det kan være at jeg er programmeret til at få grimme tænder, enten ved at forsøge at tvinge mig med programmering(Fri Vilje
stritter imod)
til at børste dem, noget jeg "ALTID" gjorde inden tortur-programmeringen eller også ved at sætte lighedstegn mellem gode tænder og
død!)

Nu må jeg køre lidt med kvanten!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!
--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 07:43

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0c3sp$8qk$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> død!)
>
> Nu må jeg køre lidt med kvanten!
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Desuden er mit venstre øje blodsprængt!
Jeg har besluttet mig for at komme alle medlemmer af det politiske parti DF
(Der eksistere i landet Danmark på nuværende tidspunkt)
i helvede i 100år! (det gælder ikke dem der er blevet meldt ind bag deres ryg)
Og alle der nogensinde har stemt på dem 10år per gang!
Hvis i tror jeg ikke er istand til det, så tror i forkert! I modsætning til andre som påstår de kan smide
folk i Helvede, så er jeg istand til at bevise at jeg kan!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 29-06-10 07:49

> [...]
> død!)
>
> Nu må jeg køre lidt med kvanten!
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Og nå ja, hvis at Bjørnholt og DJ Ævl eller andre har gjort det der Pædofili
så ryger de 100år i helvede!

Desuden så er der et par milliarder år for at forsøge at ødelægge mig!
(forsøg på at ødelægge mig socialt,ondt i foden, og nu ondt i nyrene og så er jeg ikke rigtig vågen)

Hvordan var det nu det blev sagt af Sadist Nazisten der påstod hun var en Jøde, det er noget med værdi at gøre!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 07:57

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvordan var det nu det blev sagt af Sadist Nazisten der påstod hun var en Jøde, det er noget med værdi at gøre!

Og sjovt nok, så finder jeg frem til grunden!
Hvad er grunden til at en person gør det, og hvad er grunden til at grunden er der ect ect...

Jeg stritter bare en hel kæde i helvede af gangen!

Og jeg føler mig ekstremt påvirket idag(kemisk, idag)
igår tog det ikke så længe at fjerne, idag går det hurtigere!
(men for at spilde min tid og mit liv, så ryger folk i helvede længere tid en planeten "Jorden" har eksisteret!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 08:08

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0c5hv$ens$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> (men for at spilde min tid og mit liv, så ryger folk i helvede længere tid en planeten "Jorden" har eksisteret!)
Uanset hvad folk end påstår om mig så er det løgn!
Ellers havde jeg bare sagt jeg havde gjort det!
Hvis folk tror de beviser noget ved at gøre mig syg med gift,
(for at få mig til at fjerne det) så gør de det ikke! Og dem der påstår de gør det, de ved det i forvejen!

Det kan ligeså godt være programmering! Og programmering kan også være grunden til at det ikke bliver fjernet!
Desuden er det foremålsløst! Det er kun et forsøg på at gøre skade(intet andet), jeg har allerede bevist at jeg kan gøre ting med
kvante mekanik! over for flere tusinde mennesker!

Og det er også foremåls løst at forsøge at ødelægge mine knogler gennem en masse år!

Og det er ren ondskab at tortere et menneske kvante mekanisk og bagefter påstå at personen skal slås ihjel,
fordi personen er torteret kvante mekanisk(og den eneste grund til torturen og programeringen er for at skjule
forbrydelser begået mod personen! Og menneskeheden som helhed!)

Og nu har jeg tænkt mig at "give mig selv" nogen beviser fra virkligheden omkring mig og i mig,
for min hævn!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 29-06-10 08:20

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0c664$h57$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Og nu har jeg tænkt mig at "give mig selv" nogen beviser fra virkligheden omkring mig og i mig,

At påvirke andre mennesker så deres neurons sender et lidt andet signal, eller påvirke individuelle atomer og molekyler
i feks. gift det er Hip som Hap!

Hvad er de sindsyges begrundelse? At hvis jeg havde ret så kunne jeg bare styre dem i hjernen til at lade være
(noget jeg ikke bryder mig om, men har bevist jeg kan!)

eller

(Analogi)
Misundelse? Fordi hvis nogen kan finde ud af at køre på "Cykel" så skal alle cykler ødelægges indtil de selv også kan finde ud af
det,
Den opførsel er begrundelse nok til at de aldrig må køre cykel!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 08:36

> [...]
> det,
> Den opførsel er begrundelse nok til at de aldrig må køre cykel!

Og løgnhistorier om resistens osv...
Jeg gider ikke høre på nogen undskyldninger i opdigter for at prøve at ødelægge mit liv!

Hvis der er noget i mit blod nu(typer af atomer og molekyler endda bakterier) som ikke var der da jeg var
mellem 17 og 22 år gammel! Så skal de ikke være der! Og jeg kan fjerne dem!
Det er ren kvante mekanik!

Lave individuelle atomer om ect ect!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 10:01

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0c7q3$nvr$1@news.eternal-september.org...

> "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen

Men det kan jeg jo så lære at bryde mig om!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 10:17

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0ccqh$c08$1@news.eternal-september.org...

> Men det kan jeg jo så lære at bryde mig om!

> [...]
Og nu har jeg tænkt mig! At der skal ske noget positivt for mig på personligt plan!
For første gang i 12år!(Det er så programmering at det ikke har været sket i 12år!)

Det koster så de skyldige(Bjørnholt og Co.) 12 Trillioner i år Helvede!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-06-10 15:20

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0cdpj$gc5$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Det koster så de skyldige(Bjørnholt og Co.) 12 Trillioner i år Helvede!

Sidder stadigvæk, og er ved at fjerne "du må aldrig gøre noget der er positivt for dig selv personligt"
og "hvis det er godt for dig så er det dårligt for andre"(pure løgn som er bevist ved *)

osv osv..

Gad vide om jeg sidder og køre med kvanten (påvirker med kvante mekanik) styre folk i hjernen!
til ikke at kunne gøre noget positivt for mig personligt!

Egentlig er det ret positivt at få førtidspension udbetalt
(men det er jo bare noget der beviser**over for folk "han er sindsyg i hovedet og fuld af løgn")
når jeg fortæller sandheden om DF/Forræderne!!!

**Det beviser det jo så ikke, men det er det indtryk folk får! Eller hjælper dem til at få det indtryk!
(selvom den egentlige grund er Bjørnholts Tortur-programmering af mig, dengang var det Seratonin mangel!)

Ps. den er god nok, Bjørnholt og Co. er skyld i alle barnemord og alt pædofili begået i de sidste 12år!
(DJ Ævl er i alt der er begået i hele menneskehedens historie!)

Jeg testede lige "forsynet" og min evne til at påvirke folks sexlyst!(uden at det var positivt for mig selv!)
så det er ikke engang løgn!

En kvinde i fjernsynet "som udover at være i fjernsynet, ikke lige er min type, alder og forskellige ting"

Jeg burde istedet påvirke folk til at sætte penge ind på min konto, som tak for at jeg har stoppet menneskeheden,
fra at aflive sig selv(*som egentlig også er godt for mig personligt)