MS Windows
briani 27239
Ombytte en Win7 DVD?
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 28-06-10 18:50

Min Windows 7 DVD har fået en lille flække inde omkring hullet i midten.
Det er ikke alvorligt endnu, men jeg frygter den bliver større med tiden.

Jeg ville høre om man evt. kan få den ombyttet via Microsoft? I så fald,
har i et link el.lign?

Det drejer sig om en ikke-OEM udgave af Home Premium. Det er dog en UK
udgave, så jeg skal muligvis have fat i Microsoft UK.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-06-10 20:31

Det nemmeste er nok at lave en kopi selv, da det alligevel er serienummeret
der er det vigtigste for dig.

Fra : Max

Dato : 28-06-10 20:32

Hej Thomas

> Jeg ville høre om man evt. kan få den ombyttet via Microsoft? I så
> fald, har i et link el.lign?

Lav en kopi og gem et ISO image af den på dit back-up drev,
så kan du tage det afslappet at den knækker.

Max

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-06-10 00:18

Thomas Jespersen skrev:

> har fået en lille flække inde omkring hullet i midten.
> Det er ikke alvorligt endnu, men jeg frygter den bliver
> større med tiden.

Det minder mig om en veninde der en dag fortalte at
hun havde ondt mellem storetærene

Ja, det bliver værre med tiden.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-06-10 00:21

Allan Vebel skrev:

> Ja, det bliver værre med tiden.

.... og større.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-07-10 14:48

On 28 Jun., 19:49, Thomas Jespersen <jespersen.tho...@gmail.com>
wrote:
> [...]
>
> Det drejer sig om en ikke-OEM udgave af Home Premium. Det er dog en UK
> udgave, så jeg skal muligvis have fat i Microsoft UK.

Ved det ikke, prøv at ring til dem..
Du kan højt sansynligt sende dig en ny disk uden licens.. Man kan jo
også købe diske for ca. 100kr uden licens på edbpriser. Så det burde
da ikke være noget problem for MS at sende en ny disk