Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
LR 3 - slet presets
Fra : Ukendt

Dato : 28-06-10 15:57

Kan det virkelig passe, at man ikke kan slette dem ?

Jeg ville gerne rydde lidt ud i dem, så jeg kun har dem tilbage som jeg
synes er brugbare...

vh Palle

Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-06-10 16:51

On 28-06-2010 16:57, Palle Johansen wrote:
> Kan det virkelig passe, at man ikke kan slette dem ?
>
> Jeg ville gerne rydde lidt ud i dem, så jeg kun har dem tilbage som jeg
> synes er brugbare...
>
> vh Palle
Hvis du tænker på export-preset, kan du jo blot højreklikke og delete
(på egne). Hvis du tænker på presets i udviklingsmodulet sakl du vist
ind i pakken og registreringsdatabasen. Men ikke noget jeg har rodet med
i LR3

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Allan

Dato : 28-06-10 19:41

Den 28-06-2010 16:57, Palle Johansen skrev:
> Kan det virkelig passe, at man ikke kan slette dem ?
>
> Jeg ville gerne rydde lidt ud i dem, så jeg kun har dem tilbage som jeg
> synes er brugbare...
>
> vh Palle
Kun custom preset kan slettes:

her er hvorledes for develop preset, men de andre kan også findes i LR help.

http://help.adobe.com/en_US/Lightroom/3.0/Using/WS2A36C507-E076-4b14-AAC3-87852595D175.html

Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-06-10 19:45

On 28-06-2010 20:41, Allan wrote:

> Kun custom preset kan slettes:
>
> her er hvorledes for develop preset, men de andre kan også findes i LR
> [...]

Jo noget med at rode med installationspakken og noget installeringsinfo,
men det er klart ikke meningen.