Smart Playlist i iTunes
Fra : Michael Knudsen

Dato : 27-06-10 11:24

Hej,

Mit iTunes-bibliotek er efterhånden blevet så stort, at jeg ofte
bruger lang tid på at skippe sange, når iTunes er sat på shuffle. Jeg
kunne godt tænke mig en Smart Playlist, som hele tiden holdt sig
opdateret med de 50 "bedste" sange. Her ville en liste med de 50
sjældnest skippede sange virke helt perfekt, men desværre tror jeg
ikke, at det kan lade sig gøre.

Jeg forsøgte mig med at vælge "Skips less than 99999999" og så sætte
den til at vælge 50 tilfældige i denne kategori og sætte flueben i
"Live Update", men desværre ser playlisten meget statisk ud. Er der
nogen, der har et bud på, hvad man kan gøre i stedet?

Takker!

--
Michael Knudsen