Tank-pad - fjernelse af gammelt lim
Fra : Jens S

Dato : 27-06-10 22:56

nogen der har gode ideer eller foreslag til fjernelse af limen fra en
gammel tankpad.
har prøvet med lampeolie og rensebenzin
og hvor hårdt tør man at gnide

jens s.
esbjerg

Fra : Futte & Co.

Dato : 28-06-10 11:26

Jens S skrev:
> nogen der har gode ideer eller foreslag til fjernelse af limen fra en
> [...]

jeg bruger alm. terpentin, det fordamper ikke på samme måde som
rensebenzin og er mere effektivt end lampeolie.

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-10 15:27

"Jens S" <jupiter59@bbsyd.dk> skrev i meddelelsen
> nogen der har gode ideer eller foreslag til fjernelse af limen fra en
> gammel tankpad.
> har prøvet med lampeolie og rensebenzin
> og hvor hårdt tør man at gnide

Fortynder og gnid du bare, kan du skade lakken med det er det vist helt
andre problemer du har;)

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5234 (20100628) __________

http://www.eset.com

Fra : Carl

Dato : 29-06-10 20:45

On Sun, 27 Jun 2010 23:55:54 +0200, Jens S wrote:

> nogen der har gode ideer eller foreslag til fjernelse af limen fra en
> gammel tankpad.
> har prøvet med lampeolie og rensebenzin
> og hvor hårdt tør man at gnide

Jeg har lige fjernet alle klistermærker ved at lægge en klud på som er
vædet med xylen, så blev klistermærkerne så bløde at de kunne skrabes væk
med neglene. Min lak tog ikke skade, men gamle laktyper uden hærter vil
ikke kunne tåle xylen.

Fra : Glavind

Dato : 01-07-10 11:07

Jens S skrev:
> nogen der har gode ideer eller foreslag til fjernelse af limen fra en
> [...]

Hej Jens.
Lugtfri petroleum er godt til alle former for klistermærker. Sikkert
også gammel klister fra en tankpad.
Mvh
Glavind

Fra : Jens S

Dato : 01-07-10 14:52

Glavind tastede følgende:

> Hej Jens.
> Lugtfri petroleum er godt til alle former for klistermærker. Sikkert også
> [...]

tak for svarene
skal sige det videre til kammeraten med sin 1250 Bandit.
jens s.
nu med bmw

Fra : Armand

Dato : 15-07-10 19:50

Jens S skrev:

> tak for svarene
> skal sige det videre til kammeraten med sin 1250 Bandit.
> jens s.
> nu med bmw

Lige et forsinket pip:
Er det i den sidste ende ikke tilfældet at der skal en ny tankpad på igen?!
I så fald er det vel begrænset hvor perfekt en afrensning der skal til :-/

--
Armand.