Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Lens AF-S 24-70 f/2.8 ED
Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-06-10 02:57

Fra : N_B_DK

Dato : 28-06-10 07:23

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message
news:4c280168$0$286$14726298@news.sunsite.dk
> Nikon Lens AF-S 24-70 f/2.8 ED til et par hundrede kroner her:
>
> http://cgi.ebay.com/Nikon-Lens-AF-S-24-70-f-2-8-ED-Coffee-Cup-Mug-lid-/270586012031?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f002ee17f#ht_877wt_1137
>
> og jo, jeg har opdaget, at det er kaffekopudgaven!

Det virker ret tåbeligt at linke til en auktion, der sluttede for over 3
uger siden.

--
MVH. N_B_DK

Fra : piradio

Dato : 28-06-10 00:45

On 28 Jun., 08:23, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Soeren Friberg" <hushovmeste...@msn.com> wrote in message

> Det virker ret t beligt at linke til en auktion, der sluttede for over 3
> uger siden.
>
> --
> MVH. N_B_DK

Hvis du orkede at læse mere end èn linie, ville du
kunne læse dette : Time left: 5h 36m 24s (Jun 28, 201005:17:52 PDT)

mvh
Thorbjørn

Fra : N_B_DK

Dato : 28-06-10 08:03

"piradio" <abdelrahim.salim@gmail.com> wrote in message

> Hvis du orkede at læse mere end èn linie, ville du
> kunne læse dette : Time left: 5h 36m 24s (Jun 28, 201005:17:52 PDT)

Hos mig står der følgende:

Nikon Lens AF-S 24-70 f/2.8 ED Coffee Cup/Mug with lid
Item condition:New
Ended:Jun 05, 201007:05:53 PDT
Bid history:2 bids
Winning bid:US $40.99

og intet andet, men forklar gerne hvor du der ser noget om den ikke er endt?

--
MVH. N_B_DK

Fra : piradio

Dato : 28-06-10 01:23

On 28 Jun., 09:03, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "piradio" <abdelrahim.sa...@gmail.com> wrote in message

> Hos mig st r der f lgende:
>
> Nikon Lens AF-S 24-70 f/2.8 ED Coffee Cup/Mug with lid
> Item condition:New
> Ended:Jun 05, 201007:05:53 PDT
> Bid history:2 bids
> Winning bid:US $40.99
>
> og intet andet, men forklar gerne hvor du der ser noget om den ikke er endt?
>
> --
> MVH. N_B_DK

Meget gerne.
Den aution du kigger på er endt, men
på siden er der en overskrift: Recommandations for you.
her er der flere der ikke er afsluttede.
med venlig hilsen
Thorbjørn
Under dette punkt

Fra : N_B_DK

Dato : 28-06-10 08:45

> Meget gerne.
> Den aution du kigger på er endt, men
> på siden er der en overskrift: Recommandations for you.
> her er der flere der ikke er afsluttede.
> med venlig hilsen

Så det med jeg skulle læse lidt mere gik ud på hvad?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 28-06-10 11:45

On 28-06-2010 08:23, N_B_DK wrote:
> "Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message

> Det virker ret tåbeligt at linke til en auktion, der sluttede for over 3
> uger siden.

Både og. Pointen var lidt, at der overhovedet var/er en auktion over det
udstyr.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Mogens Hansen

Dato : 28-06-10 11:50

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message

[8<8<8<]
> Både og. Pointen var lidt, at der overhovedet var/er en auktion over det
> udstyr.

Canon delte sådan nogle 70-200/4.0 krus ud under vinter OL
http://www.pressefotografforbundet.dk/news/teknik/13011/tak-for-kaffe

og det ser ud til at andre syntes det er en sjov idé, inkl. Nikon brugere.
Se
http://www.canonmugs.com/
for flere muligheder.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mogens Hansen

Dato : 01-07-10 14:08

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Canon delte sådan nogle 70-200/4.0 krus ud under vinter OL
> http://www.pressefotografforbundet.dk/news/teknik/13011/tak-for-kaffe

og man kan finde en omfattende anmeldelse af den på
http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-70-200mm-f-4.0-L-USM-Lens-Mug-Review.aspx

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jeppe

Dato : 07-07-10 07:05

Har ledt efter den på europæiske hjemmesider - uden held.

Er der en af jer der har set den på denne side af sumpen?

/Jeppe