MS Windows
briani 27239
Side-om-side konfigurationen er forkert.
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 26-06-10 12:01

Windows Vista.

1. Afinstallerer AVG 9 licensversion, for
2. at installere Microsoft Essentials (MSE)
3. MSE kan ikke installeres, fejlmelding:
"Programmet kan ikke installeres da side-om-
side konfigurationen er forkert." Der henvises
til hændelseslogfilen. Hvor finder jeg den?
4. Gendanner til før afinstallationen af AVG.
5. AVG vil ikke starte.
6a. Ny kopi af AVG downloades. File is corrupt.
6b. Ny kopi af AVG downloades til anden mappe.
Programme is not an Windows 32 executable.
7. River håret ud.
8. Be'r om hjælp i Windows nyhedsgruppen.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : K.A.Hansen

Dato : 26-06-10 12:53

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Programme is not an Windows 32 executable.
> 7. River håret ud.
> 8. Be'r om hjælp i Windows nyhedsgruppen.

Har du overvejet at undersøge maskinen for snavs og/eller utøj ?

mvh
kaj

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-06-10 13:48

Jørgen Farum Jensen skrev:

>1. Afinstallerer AVG 9 licensversion, for

Det kan være at AVG Remover kan fjerne den helt
http://www.avg.com/gb-en/download-tools