Vigtige Ting!
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 25-06-10 15:45

Mit system brød ned! Og Hubbard og Bjørnholt fik ved et uheld to Milliarder år ekstra i Helvede!

Desuden er det bedst at Scientologer ikke bruger internettet, da de forsøger at tage æren for andre mennesker´s
skriverier!(de må gerne bruge dem, fortælle dem videre,men husk kilde angivelse!)

Købte tre cigaretter af min nabo, da jeg rodede med min computer!
Spurgte ham om jeg skulle købe en pakke med til ham(da jeg alligevel skulle ned og købe senere)
Jeg lagde mærke til at han så syg ud, jeg tror han lå og sov!

Da jeg kom hjem havde min underbevidsthed forsøgt at lave det om til:
Lånt en pakke cigaretter og to, istedet for købt tre og købe en pakke med!
(husk at få betaling hvis og når han ringer på!)

(ren programmering, min hukommelse fejler ikke noget biologisk/fysisk det burde den ihvertfald ikke,
desuden lagde jeg igår mærke til, at et minde står klart og tydeligt
(ligger på en sofa på Egholmvej, et minut senere er det samme minde fuldstændig uklart og utydeligt!)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : S. Kann

Dato : 25-06-10 10:01

On 25 Jun., 16:44, "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv
8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <p...@email.dk> wrote:
> [...]
> (ligger på en sofa på Egholmvej, et minut senere er det samme minde fuldstændig uklart og utydeligt!)

- er du sikker på, at det er dit system, der er fejl i?
Stefan K

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-10 17:24

"S. Kann" <kann.horsholm@gmail.com> skrev i meddelelsen news:06d60dd4-6f4b-4840-8bba-d8618a1a9ea2@d16g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]
> Nordea konto nummer: 9266-8967125572

- er du sikker på, at det er dit system, der er fejl i?

Ao
Zeus
Hjørnering
Gud
Peter
Satan(Det er kun de onde der tror ondskab om Satan! Han gør jo bare sit arbejde! Folk er bange for Straffen/Hævnen)
Brahma
Vishnu
Shiva
plus en til(Som jeg ved)

Alle Alfaerne(Alpha Male) med horn sat sammen til en,

Allah!

Så er det lidt tydligere!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 25-06-10 20:10

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> Mit system brød ned! Og Hubbard og Bjørnholt fik ved et uheld to Milliarder år ekstra i Helvede!

Det har vist sig ikke at være en fejl alligevel!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-10 20:58

> [...]
>
> Det har vist sig ikke at være en fejl alligevel!

Det har vist sig at være mere effektivt, og af hensyn til administration osv.
at folk ikke kan få deres tid i helvede nedsat!

Men de kan altid få noget mere tid ,hvis jeg syntes at de er nogle røvhuller!