Taletidskort/abb. uden inaktivitets gebyr
Fra : David

Dato : 24-06-10 12:30

Mener jeg har set i gruppen her at det er muligt at købe et
telefonnr/taletidskort uden inaktivitetsgebyr.

Skal bruge et til kun at modtage opkald på. Så 0 i abb og intet
aktivitetsgebyr er ideelt.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-06-10 10:10

David forklarede den 24-06-2010:
> Mener jeg har set i gruppen her at det er muligt at købe et
> telefonnr/taletidskort uden inaktivitetsgebyr.
>
> Skal bruge et til kun at modtage opkald på. Så 0 i abb og intet
> aktivitetsgebyr er ideelt.

Det mindes jeg ikke at have set, men hos Telmore er det 7 kr. pr. mdr.
Det er 84 om året. Det kan vel næppe vælte økonomien, og så har man en
god operatør, god dækning og god service. De nye små operatører finder
jeg ikke særlig serviceminded, hvis de overhovedet kender til ordet
service.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-06-10 10:39

David frembragte:
> Mener jeg har set i gruppen her at det er muligt at købe et
> telefonnr/taletidskort uden inaktivitetsgebyr.
>
> Skal bruge et til kun at modtage opkald på. Så 0 i abb og intet
> aktivitetsgebyr er ideelt.

UnoTel: én sms til 16 øre pr. måned holder det i live.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 26-06-10 10:44

Den 26-06-2010, skrev Hans Paulin (6310):
> David frembragte:

> UnoTel: én sms til 16 øre pr. måned holder det i live.

Faktisk et af de selskaber jeg havde i tankerne da jeg advarede om
servicen eller mangel på samme i små selskaber.
Men selvfølgelig er det billigt

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-06-10 12:22

Andersen [3650] har bragt dette til verden:

> Faktisk et af de selskaber jeg havde i tankerne da jeg advarede om
> servicen eller mangel på samme i små selskaber.

Vi har haft dem siden 2004 og har efterhånden 9 simkort under
familieparaplyen og har aldrig haft grund til at klage over servicen;
tværtimod

> Men selvfølgelig er det billigt

Osse dét

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 26-06-10 18:09

Hej Hans

> Vi har haft dem siden 2004 og har efterhånden 9 simkort under
> familieparaplyen og har aldrig haft grund til at klage over servicen;
> tværtimod

Men de har jo også dårlige kunder der bliver behandlet dårlig
uanset hvor de handler :)

Max

Fra : -=Madsen=-

Dato : 26-06-10 12:35

hvad men www.lebara.dk så kan i også ringe billigere til 19 øre pr min.

Fra : Jean

Dato : 26-06-10 18:53

David skrev:
> Skal bruge et til kun at modtage opkald på. Så 0 i abb og intet
> aktivitetsgebyr er ideelt.

TDC har et abonnement, der hedder TDC Mobil.

0 kr. i abonnement (intet aktivitetsgebyr!)
0,69 kr. pr. påbegyndt minut
0,25 kr. pr. SMS

Mvh Jean.