Lidt mere programmering!
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 25-06-10 08:39

Mangler ca. halvdelen af imin IK sammenlignet med 1998!
Desuden har jeg en følelse af at være påvirket(kemisk)

Sådan en følelse som jeg altid har forestillet narkomaner har!
(de tåger rundt og er uklare, og de gør det med vilje ved dem selv)
Jeg har altid hadet dem for det!

Jeg tager ikke selv stoffer! Jeg har engang fået noget melatonin
(et stof produceret i den menneskelige koglekirtel)
beslaglagt i Tolden!

Jeg drikker ikke alkohol!

Jeg drikker kaffe og ryger nogen cigaretter
men det er også det eneste!

Desuden går jeg også på grænsen af selvmord hvis jeg føler mig påvirket,
jeg tror ikke engang det er programmeret, men det er naturen og programmering der
støder sammen! Der er noget programmering der prøver at bilde min underbevidsthed ind at
det aldrig kommer væk/går væk!

Jeg tror jeg stritter Bjørnholt og Co. en ekstra milliard år i helvede, sammen med
Hubbard og Co!

Jeg kan også altid lave et par jordskælv i nærheden af Medicinal industrien/Bryggerier ect!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : M. Haldberg

Dato : 25-06-10 08:55

Jamen sig bare til hvad du gerne vil have så du ikke bare føler dig
påvirket, men vitterlig bliver der.
Og det ender med Selvmord.
Mange herinde vil som jeg sikkert gøre alt for at skaffe dig det der kan få
gjort en ende på dig.
Sig mig Er du låst inde eller render du bare frit omkring ??

Mvh Prof Dr I Vilaf MED dig
S.Kalpel.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-10 10:07

"M. Haldberg" <ikke@nogen.eu> skrev i meddelelsen news:0MqdnbKoJcp0_bnRnZ2dnUVZ7tWdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> Sig mig Er du låst inde eller render du bare frit omkring ??

Imorges da jeg vågnede kunne jeg ikke finde mine nøgler,
et par timer senere var jeg nede og købe ind i Rema!

Så det er vel lidt af hvert!

Under alle omstændigheder, så gider jeg ikke høre på dit hyleri, hverken nu eller i fremtiden!
Heller ikke selv om boligforeningen lige har været her for at skifte en skuffe ud i min fryser!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-10 10:02

> [...]
> Hubbard og Co!
>
> Jeg kan også altid lave et par jordskælv i nærheden af Medicinal industrien/Bryggerier ect!

Nå, det tog ikke mere end et par minutter at få den der påvirkning væk!

Fra : M. Haldberg

Dato : 25-06-10 10:35

En mere egnet gruppe for dig er
dk.helbred.handicap
Elles opret en ny der hedder
dk.landsbytossen

Hvormaget IK havde du i 1998. Over eller under 5 ?

Hilsen fra Dr Med. dEt hVIdE SNIt fra mig til dig