MS Windows
briani 27239
Bundlinie i w7
Fra : Per H

Dato : 24-06-10 10:35

Kan man ikke ændre farven på proseslinien i w7?
og hvordan?

per

Fra : Ole C

Dato : 24-06-10 11:04

Per H skrev blandt andet:

> Kan man ikke ændre farven på proseslinien i w7?
> og hvordan?

Har intet førstehåndskendskab til Windows7, men hvis det er ligesom i Vista:
Kontrolpanel>Personlige indstillinger>Vinduesfarve og -udseende

--
vh
Ole C

Fra : Per H

Dato : 24-06-10 11:11

On Thu, 24 Jun 2010 12:04:07 +0200, "Ole C" <mail@olec.invalid> wrote:

>Har intet førstehåndskendskab til Windows7, men hvis det er ligesom i Vista:
>Kontrolpanel>Personlige indstillinger>Vinduesfarve og -udseende

Ja, men farven i proseslinien syndtes jeg ikke er til at ændre, og
det undrer mig.

per

Fra : Ole C

Dato : 24-06-10 12:18

Per H skrev blandt andet:

> Ja, men farven i proseslinien syndtes jeg ikke er til at ændre, og
> det undrer mig.

Så er det åbenbart anderledes end i Vista, hvor der udtrykkeligt under det
nævnte punkt står: "Du kan ændre farven på vinduer, menuen Start og
proceslinien."
Nå, der dukker nok en Windows7-bruger op...

--
vh
Ole C

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-06-10 15:03

Den ændres sammen med det andet. ganske som Ole beskrev det.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Per H

Dato : 24-06-10 20:18

On Thu, 24 Jun 2010 16:02:53 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Den ændres sammen med det andet. ganske som Ole beskrev det.

Hvad vælger du under element? jeg syns alt er prøvet.

per

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-06-10 09:06

Der er intet valg af element på det sted.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Per H

Dato : 24-06-10 20:21

>Har intet førstehåndskendskab til Windows7, men hvis det er ligesom i Vista:
>Kontrolpanel>Personlige indstillinger>Vinduesfarve og -udseende

korekt. jeg var kommet under avanceret indstillinger. :-/
der ligger alle de andre farver jo..

per