Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Selphy cp 720 vil ikke tage papir
Fra : Erik

Dato : 23-06-10 18:52

Hejsa

Jeg pakkede min Selphy ud i går efter laaaang tids lager og fødte den
med 12 stks papir nye forbrugstoffer til printet og tænkte at nu skulle
jeg lege lidt med udskrivning. Men den melder papirfejl selvom papiret
sidder rigtigt ifølge manualen.

Den kommer fint online med displayet lige indtil jeg sender et billede
fra cameraet, så går den i papirfejl, den forsøger at samle et stykke op
mend fejler efter ca. ½ minut, har nogen erfaringer med at 12 stk. papir
skulle være for mange på en gang ? Desværre har den intet fejlnr blot et
icon som viser at der er papirfejl.

På forhånd tak.

/Erik

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-10 13:20

"Erik" <eriksydfyn@live.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> være for mange på en gang ? Desværre har den intet fejlnr blot et icon som

Ofte er det sådan at når en printer har stået ubrugt i lang tid at
papiropsamlingsrullerne
bliver hårde og evt. får en ujævnhed der hvor de trykker sammen/hviler
mellem brug.

nye gummiopsamlingsruller, men det kan sikkert bedere betale sig at købe en
ny.

mvh
Carsten Toft